امام جمعه قوچان:

دشمن در مراسم ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی به دنبال ایجاد اختلاف بود

امام جمعه قوچان عنوان داشت: در زمان رحلت رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام برخی با مطرح کردن مواردی چون خالی بودن تابوت آن مرحوم در هنگان تشییع، درصدد ایجاد اختلاف بودند.
کد خبر: ۸۸۰۶۶۹۰
|
۲۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۹
به گزارش خبرگزری بسیج ازخراسان رضوی، حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی دستجردی در خطبه های نماز جمعه امروز قوچان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره آیت الله هاشمی رفسنجانی گفت: در جریان رحلت آیت الله هاشمی رفسنجانی، مقام معظم رهبری(مدظله العالی) به مودت و دوستی خود با وی طی دهه های گذشته اشاره کردند که حائز اهمیت است.
 
وی با بیان اینکه آیت الله هاشمی رفسنجانی جزو استوانه های نظام بود، ادامه داد: دشمنان انقلاب اسلامی درصدد ایجاد اختلاف در جریان های مختلف بوده و هستند و در زمان رحلت رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام برخی با اشاره به جزئیات نماز میت که توسط مقام معظم رهبری(مدظله العالی) خوانده شد و یا با مطرح کردن خالی بودن تابوت آن مرحوم در هنگان تشییع، درصدد ایجاد اختلاف بودند.
 
وی افزود: دشمنان انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران حتی از مرگ انسان های بزرگ برای ایجاد اختلاف و تفرقه در جامعه سواستفاده می کنند.
 
حجت الاسلام دستجردی با اشاره به تمدید و تصویب تحریم های اخیر مجلس آمریکا علیه ایران و نقض برجام، تصریح کرد: پس از تصویب تحریم های جدید آمریکا علیه ایران و برگزاری جلسه اضطراری با طرف مقابل که به درخواست ایران صورت گرفته بود، وزیر امور خارجه آمریکا ادعا کرده که متعهد به عدم تصویب تحریم های جدید نبوده ایم.
 
خطیب نماز جمعه قوچان تاکید کرد: زندگی و وضعیت جامعه ایران برای امریکا اصلا مهم نیست و مردم ایران می بایست مقاومت در برابر آمریکا را همچون گذشته سرلوحه زندگی خود قرار دهند.
 
رئیس شورای فرهنگ عمومی قوچان با اشاره به حوادث دوران انقلاب اسلامی نیز خاطرنشان کرد: فدائیان اسلام با فعالیت و مجاهدت های شبانه روزی خود و همچنین اعدام های انقلابی، رژیم شاهنشاهی را به چالش کشیدند.
 
وی با بیان اینکه شهید نواب صفوی روحیه بسیار شجاعانه ای داشتند، گفت: عظمت و خروش نواب صفوی در بسیاری از افراد و مباران انقلاب تاثیرگذار بود.
 
دستجردی با اشاره به ضرورت توجه به برنامه ریزی و مدیریت به عنوان دو رکن اصلی پیشرفت قوچان گفت: در مسیر پیشرفت قوچان افراد و مدیران نمی توانند جزیره ای عمل کنند و می بایست هر چند با نظرات متفاوت، تصمیمی واحد گرفته شود.
 
امام جمعه قوچان در پایان با بیان اینکه در تحلیل نیازمندی های قوچان توجه به دو عنصر دولت و خیرین بسیار مهم و ضروری است، گفت: هرگاه که نیاز به کمک و همراهی مردم بوده، خیرین حضور پررنگی داشته اند و همچنین می بایست هزینه های شام و نهار مراسمات و مناسبت ها را به تدریج در قوچان کاهش دهیم و آن را در بخش های دیگری که نیاز است و ضرورت دارد، سرمایه گذاری کنیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها