خبرهای داغ:
فرماندار ویژه شهرستان ملایر خبر داد

برگزاری 300 عنوان برنامه در هفته فرهنگی ملایر

فرماندار ویژه شهرستان ملایر با اشاره به برگزاری 300 عنوان برنامه گفت: 28 برنامه شاخص در نظر گرفته شده تا بتوانیم گامی در راستای توسعه فرهنگی شهرستان برداریم.
کد خبر: ۸۸۰۵۶۵۵
|
۲۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، عبدالعظیم رضایی با حضور در بین نمازگزاران امامزاده عبدالله ملایر به مناسبت هفته فرهنگی اظهار داشت: این هفته برنامه های بسیاری در سطح شهرستان برگزار می شود.

وی با اشاره به برگزاری 300 عنوان برنامه افزود: 28 برنامه شاخص در نظر گرفته شده تا بتوانیم گامی در راستای توسعه فرهنگی شهرستان برداریم.

فرماندار ویژه شهرستان ملایر تصریح کرد: یکی از برنامه‌های در نظر گرفته شده برخورد با خرده فروشان مواد مخدر و در بحث پیشگیری و کار فرهنگی در مبارزه با اعتیاد برگزاری یک راهپیمایی عظیم مردمی است که برای اولین بار در سطح کشور برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه ما در مقابل هر دشمنی که علیه مردم و نظام صورت می گیرد واکنش نشان می دهیم و اجتماع و تظاهرات می‌کنیم، گفت: با توجه به این امر و اهمیت مبارزه با مواد مخدر این پدیده شوم، یک‌بار نیز برای این دشمن بزرگ داخلی که ناجوانمردانه در زندگی و خانواده های ما مانند موریانه فرهنگ و وجود ارزشمند جوانان این مرز و بوم و شهرستان را از پا در می‌آورد و یک شبیخون فرهنگی است، پیاده‌روی می‌کنیم.

رضایی افزود: برای اینکه مردم حساس شوند کوچک و بزرگ، زن و مرد همه باید در مقابل این دشمن ناجوانمرد بسیج شوند و نفرت عمومی شکل گیرد.

وی با اشاره به راهپیمایی روز چهارشنبه عنوان کرد: این برنامه ساعت 10 صبح از میدان امام خمینی(ره) تا میدان آزادگان برای گفتن نه به اعتیاد برگزار می‌شود.

فرماندار ویژه شهرستان ملایر ابراز داشت: این کار ارزشمندی است چراکه هر قدر ما بتوانیم جلوگیری کنیم و آسیب‌های اجتماعی را کاهش دهیم بهتر است، چراکه بسیاری از گرفتاری‌های جامعه نشأت گرفته از اعتیاد بوده و ۵۳ درصد از طلاق‌ها مربوط به اعتیاد است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات