خبرهای داغ:
امام جمعه فولادشهر:

بی حجابی مقدمه سقوط ارزش های انسانی در جامعه است

حجت الاسلام سرافرازامام جمعه فولادشهر می گوید: جامعه ما یک جامعه خانواده‏ محور است و بى‏ حجابى منجر به افزایش خیانت بین زوجین و فروپاشى خانواده ‏ها از یکدیگر مى‏ شود.
کد خبر: ۸۸۰۴۲۱۵
|
۱۸ دی ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج، امام جمعه فولادشهر  در خطبه های نماز جمعه این هفته فولادشهر با اشاره به درپیش بودن ۱۹ دی ماه، سال روز قیام خونین مردم قم در اعتراض به مقاله ساواک علیه حضرت امام خمینى(ره) گفت: اهمیت و جایگاه قیام ۱۹ دی ماه در این بود که اولاً حرکت روبه جلو انقلاب را شتاب بخشید و ثانیاً خصلت اسلامى و مردمى نهضت امام خمینى(ره) را بیش از پیش بر همگان ثابت کرد.

حجت الاسلام مسعود سرافراز با توجه به اجراى توطئه استعمارى کشف حجاب به ‏دستور رضاخان پهلوى خاطرنشان کرد: مهم ‏ترین عامل پیدایش و اجراى کشف حجاب در ایران، سفر رضاشاه به ترکیه بود چراکه او فکر می کرد براى جبران عقب ‏ماندگى هاى ایران، باید چنین وضعى در کشورش نیز پدید آید.

خطیب نماز جمعه فولادشهر با بیان اینکه مسأله بدحجابى امروز به ‏عنوان یک معضل اجتماعی به‏ خصوص در کلان شهرهاى کشور مطرح شده است تاکید کرد: با وجود همه تأکیدهایی که در این ‏زمینه صورت ‏گرفته است اما هنوز مسأله بدحجابى و آسیب‏ ها و معضلاتى که براى جامعه به ‏وجود مى‏ آورد، به ‏صورت صحیح تبیین نشده است.

وی افزایش بیماری هاى جسمى، روحى و روانى‏ را از پیامدهای بی حجابی در جامعه دانست و تصریح کرد: جامعه ما یک جامعه خانواده‏ محور است و بى‏ حجابى منجر به افزایش خیانت بین زوجین و فروپاشى خانواده ‏ها از یکدیگر مى‏ شود.

امام جمعه فولادشهر با بیان این مطلب که بی حجابی مقدمه سقوط ارزش های انسانی در جامعه است متذکر شد: کسى‏ که با بی‏ حجابى مى‏ خواهد خود را مطرح کند و با جسمش مى ‏خواهد خودش را نشان دهد، به این معناست که این آدم فاقد ارزش هاى اسلامى و انسانى است و اگر این شخص ارزش قابل ارائه انسانى مانند تخصص، عقلانیت، تفکر و دانش داشت، دیگر نیازى نبود که جسمش را عرضه کند تا مورد توجه دیگران قرار گیرد.

حجت الاسلام سرافراز در پایان یادآور شد: آحاد جامعه باید در زمینه حجاب هوشیار باشند و دختران و پسران جامعه نیز باید با رعایت حجاب و مسائل اخلاقى راه را بر دشمن ببندند و این را هم باید بدانیم که هرچقدر حیا و عفت در جامعه بیشتر باشد راه نفوذ دشمنان نیز مسدود خواهد شد.

ارسال نظرات