خبرهای داغ:
خطیب جمعه دولت آباد:

هشدار رهبری در رابطه با نفوذ توهم نیست / شورای شهردولت آباد اختلافات را کنار بگذارند

محمود آبادی گفت:امروزه دشمنان از طریق ماهواره، فضای مجازی و شبکه های اجتماعی باورها و اعتقادات جوانان ما را مورد تغییر و هجمه قرار می دهند و اگر رهبر انقلاب به صورت مکرر به مساله نفوذ اشاره می کنند، توهم نیست بلکه واقعیتی است که همه ما باید به آن توجه داشته باشیم.
کد خبر: ۸۸۰۴۱۰۵
|
۱۸ دی ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از برخوار؛ امام جمعه دولت آباد در نماز جمعه این هفته ضمن تبریک ولادت امام حسن عسگری (ع) و اشاره به مسئله نفوز در کشور گفت: پس از انقلاب دشمنی آمریکا علیه ایران آشکارتر شد ولی امدادهای الهی نگذاشت که جنایات و اهداف شوم استکبار در کشور ما عملی و محقق شود.
حجت الاسلام و المسلمین سیدحسین محمودآبادی گفت: قطعا توان دفاعی ایران در سطح بالایی قرار دارد و آمریکا را از نظر نظامی و حمله به ایران مایوس کرده است.

وی با بیان اینکه آمریکا در فتح حلب، از جنگ نظامی با ایران مایوس تر شد گفت: دشمنان ما اذعان دارند یکی از عوامل اصلی عدم شکست و سقوط دولت سوریه، کمک ایران به این کشور بود و به خاطر رقابت با چین و روسیه، آمریکا می خواهد ایران را -به دلیل استراتژیک بودن آن- زیر سلطه خود قرار ببرد.
خطیب نماز جمعه دولت آباد با بیان این که آمریکا به فکر نفوذ همه جانبه ایران به لحاظ سیاسی، فرهنگی، اقتصادی، علمی و… افتاده است خاطر نشان کرد و افزود: یکی از عوامل پافشاری آمریکا در تحریم ایران، تحت فشار قرار دادن مردم و نفوذ اقتصادی در ایران است.
امام جمعه دولت آباد ضمن تاکید بر بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب در رابطه با موضوع نفوذ فرهنگی در کشور گفت: امروزه دشمنان از طریق ماهواره، فضای مجازی و شبکه های اجتماعی باورها و اعتقادات جوانان ما را مورد تغییر و هجمه قرار می دهند.

وی تأکید کرد: اگر رهبر انقلاب به صورت مکرر به مساله نفوذ اشاره می کنند، توهم نیست بلکه واقعیتی است که همه ما باید به آن توجه داشته باشیم.
محمود آبادی ضمن اشاره به نفوذ علمی دشمن در کشور اظهار کرد: بسیاری از رفت و آمد اروپائیان در دانشگاه های ایران با هدف جاسوسی و جذب نخبگان به فرهنگ غربی است؛ آن ها هم جاسوسی می کنند و هم افکار و دل های جوانان ما را به طرف خود متمایل می کنند.
وی نفوذ سیاسی را از طریق تعامل با مسوولان، فرزندان و نزدیکان آن ها دانست و عنوان کرد: غرب و استکبار جهانی در صدد است با نفوذ سیاسی بر تصمیم گیری ها و تصمیم سازی های مهم کشور ما دخالت کند.
خطیب جمعه دولت آباد هشدارهای رهبر معظم انقلاب را جدی برشمرد و اذعان کرد: اگر مردم و مسوولان کشور مراقب توطئه ها و نفوذ در کشور نباشند، کشور ما آسیب پذیر خواهد بود.
وی ضمن اظهار تاسف برای برخی مسوولان در کشور گفت: برخی متولیان فرهنگ، سیاست، دانش و فضای مجازی و…کشور در خواب غفلت هستند و هنگامی که در رابطه با ناهنجاری ها و معضلات اجتماعی همچون شبکه های ماهواره ای و فضای مجازی سخن به میان می آید، مقاومت می کنند و واقعیت جامعه را نمی پذیرند.
محمودآبادی در ادامه انتصاب تاجمیری به عنوان فرماندار شهرستان برخوار را تبریک گفت و اظهار امیدواری کرد که وی با تلاش های شبانه روزی، محرومیت را از چهره برخوار بزداید.
امام جمعه دولت آباد خطاب به فرماندار جدید شهرستان گفت: مردم انقلابی و شهیدپرور برخوار انتظار دارند که محرومیت، مشکلات و معضلات اقتصادی و فرهنگی شهرستان حل شود.
وی در ادامه با اشاره به اختلافات بین شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر دولت آباد، خاطرنشان کرد: آنچه در این چند روز اخیر از اظهارات مردم برداشت کردیم، نارضایتی و گلایه مندی آن ها از اقدامات شورای شهر است.
محمود آبادی گفت: اعضای شورای شهر دولت آباد باید صادقانه و بدون تاثیر گرفتن از افراد ذی نفع، در خدمت به خلق، خدا را در نظر بگیرند و قضاوتی ناعادلانه نداشته باشند و برای حل مسایل و مشکلات پیش آمده تلاش کنند.
وی تأکیدکرد: این نوع اختلافات دور از شان شورای شهر دولت آباد است و امیدواریم اعضای شورای شهر دولت آباد به خواست مردم توجه کنند و با وحدت و همدلی، پیگیر حل مشکلات مردم و آبادانی شهر باشند.

ارسال نظرات