وزیر بهداشت و درمان در ملایر عنوان کرد

احداث و راه‌اندازی اورژانس اولویت شهرستان ملایر

وزیر بهداشت و درمان با بیان اینکه ملایر یک شهر مواصلاتی است، گفت: باید اقدامات مهمی در آن صورت پذیرد و احداث و راه‌اندازی اورژانس امروز در اولویت است و بنای آن باید تکمیل شود و در اختیار مردم ملایر قرار بگیرد.
کد خبر: ۸۸۰۳۴۰۷
|
۱۵ دی ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، سیدحسین قاضی‌زاده هاشمی در جمع مسئولان و مردم شهرستان ملایر اظهار داشت: شهرستان ملایر جایگاه ویژه ای داراست و با وحدت و همدلی برای رفع مشکلات تلاش می کنند و همه مسئولین باید این مسیر را طی کنند.

وی با بیان اینکه نباید فراموش کنیم که این مردم بودند که ما به این جایگاه رسیدیم، افزود: هرکسی در هر مقامی که هست مدیون مردم است که باعث استقلال و بقای حکومت شدند.

وزیر بهداشت و درمان با بیان اینکه مردم ایران شریف‌ترین مردمان هستند و شایسته هر نوع خدمت و تلاشی هستند، گفت: پیشرفت و رفاه اتفاق نمی افتد مگر با همدلی و همراهی بنابرانی همه باید در این راستا گام برداریم.

وی با اشاره به شهرستان ملایر ابراز داشت: این شهرستان شایسته اقدامات مهمی است و امیدواریم فضای ایجاد شود تا کارهای انجام نشده در این شهر به انجام برسد؛ در حوزه سلامت نیز هنوز اقداماتی باید انجام شود.

قاضی‌زاده هاشمی با بیان اینکه ملایر یک شهر مواصلاتی است، گفت: باید اقدامات مهمی در آن صورت پذیرد و احداث و راه‌اندازی اورژانس امروز در اولویت است و بنای آن باید تکمیل شود و در اختیار مردم ملایر قرار بگیرد.

وی تصریح کرد: از نظر آموزشی نیز با فضایی که دانشگاه آزاد اسلامی فراهم کرده می‌توان در حوزه دانش رشته‌های پزشکی نیز در این شهرستان گام‌های موثری برداشت و دانشکده پیراپزشکی که مجموعه‌ای از رشته‌های مختلف پزشکی است در آینده نزدیک افتتاح شود.

وزیر بهداشت و درمان از تدارک دریافت مجوز احداث بیمارستان خبر داد و گفت: امید است بیمارستان جدید و مجهز با همراهی مسئولین در بودجه سنواتی اعمال بشود تا یادگاری از دوره خدمت دوستان ثبت شود.

قاضی‌زاده هاشمی اظهار داشت: خیرینی که از خودشان گذشتند و به شهر و مردم بیشتر فکر کردند در حقیقت جهاد اصلی را انجام داده اند.

وی با بیان اینکه بخش عمده موقوفات ملایر در حوزه سلامت است، گفت: این امر نشان می‌دهد که این شهر یک شهر فرهنگی و ریشه دار است و امید است این شهر انقلابی و فرهنگی بماند.

در پایان این مراسم از چند خیر سلامت با حضور وزیر بهداشت و درمان تقدیر شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات