خبرهای داغ:
شهردار نهاوند:

نخاله‌های ساختمانی سطح شهر نهاوند پاک‌سازی شد

شهردار نهاوند از جمع‌آوری نخاله‌های ساختمانی سطح شهر نهاوند خبر داد و گفت: شهروندان نهاوندی برای جمع‌آوری و پاك‌سازی هرگونه نخاله در سطح شهر با سامانه ۱۳۷ تماس بگیرند.
کد خبر: ۸۸۰۴۸۹۸
|
۱۹ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۸
امیررضا یوسفیان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در نهاوند با بیان اینکه متاسفانه در حال حاضر جمع‌آوری نخاله‌های ساختمانی در معابر اصلی و فرعی به معضل جدی برای این شهر تبدیل شده است، افزود: شهرداری نهاوند اقدام به گشت‌های متعدد ساختمانی در ساعات مختلف برای جلوگیری از تخلیه هرگونه نخاله در سطح شهر کرده و در صورت مشاهده اقدام به جمع‌آوری و پاک‌سازی این نخاله ها از سطح شهر می‌کنند.

وی گفت: شهروندان نهاوندی چنانچه هرگونه تخلف در این زمینه را مشاهده کردند با سامانه ۱۳۷ شهرداری نهاوند اطلاع دهند تا شهری عاری از هرگونه نازیبایی داشته باشیم.

شهردار نهاوند افزود: متاسفانه برخی شهروندان با عدم رعایت توصیه‌ها و اخطارها، اقدام به دپوی خاک و نخاله در برخی زمین‌های رها شده و برخی معابر در سطح شهر می‌کنند که این امر علاوه بر ایجاد خطرات بهداشتی و زیست محیطی، موجب چهره زشت و نازیبایی در این اماکن می‌شود.

وی با اشاره به اینکه محیط شهری نباید به محل تخلیه نخاله‌های ساختمانی و پسماندها تبدیل شود، افزود: از شهروندان تقاضا داریم به منظور حفظ بهداشت محیطی و پاکیزگی شهر از تخلیه هرگونه نخاله و پسماندی در زمین‌های خالی سطح شهر جداً خودداری کنند، زیرا این موضوع مشکلات بهداشتی بسیاری برای شهروندان به دنبال دارد.

یوسفیان تصریح کرد: شهرداری سالیانه هزینه قابل توجهی را صرف پاک‌سازی نخاله‌هایی می‌کند که چهره شهری را زشت می‌کند که رعایت این مسئله از سوی مردم و تخلیه نخاله در اماکن مجاز پیش‌بینی شده علاوه بر زیبایی سیمای شهر از اتلاف هزینه‌هایی که باید در عمران و آبادانی شهر صرف شود جلوگیری می‌کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات