حجت الاسلام پژمانفر:

فتنه ۸۸حاصل هماهنگی جریان داخلی و خارجی بود/منشور حقوق شهروندی سیاسی کاری دولت در آستانه انتخابات است/برجام تجربه تلخی برای کشور بود

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: فتنه 88حاصل هماهنگی بین دو جریان داخلی و خارجی برای عبور از نظام و ایجاد شکاف بین مردم و ولایت بود.
کد خبر: ۸۸۰۰۰۴۰
|
۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حجت الاسلام نصرالله پژمان فر شب گذشته در همایش (من انقلابی ام)به مناسبت فرارسیدن سالروز قیام ۹دی در سبزوار با بیان اینکه هماهنگی دو جریان داخلی و خارجی فتنه ۸۸را رقم زد اظهارداشت: جریان داخلی با خط گرفتن از جریان خارج به بهانه تقلب مردم را به خیابان کشیده و ایجاد آشوب در کشور کردند.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به این که فاصله گرفتن مردم از رهبری درجامعه اسلامی سبب ایجاد انحراف در مسیر صحیح خواهد شد تاکید کرد: ایجاد این فاصله یکی از مهم ترین اهداف سران فتنه در وقایع سال ۸۸بود.

وی در ادامه به سلاح های توزیع شده در بین مردم در دوران فتنه از سوی جریان های وابسته به غرب اشاره کردو افزود: این جریان ها با توزیع سلاح در پی دامن زدن به آشوب ها و ایجاد جنگ های خیابانی در بین مردم بودند و اگر نبود رهنمودهای مقام معظم رهبری غبار فتنه به این راحتی کنارزده نمی شد.

پژمان فر در ادامه صحبتهای خود به مسئله برجام اشاره کرد و افزود: برجام تجربه تلخی برای کشور بود که تنها به ما نشان داد که مذاکر به دشمن و نشستن پای میز مذاکره با امریکا راه به جایی نخواهد برد.

 رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس در ادامه با بیان اینکه دولتمردان به جای تعریف و تمجید از برجام پول های آزاد شده را به مردم نشان دهند عنوان کرد: دولت به صورت یک طرفه و عجولانه تعهدات خود را انجام داد و این درحالی بود که امریکا هیچ تعهدی را نپذیرفته است.
 
پژمان فر همچنین به برخی آمارهای ارئه شده توسط دولت اشاره کرد و افزود: بزرگ نمایی در برجام سبب شده که دولت امارهایی  را در خصوص تورم و رکود بیان کند، حال آنکه که مردم هیچ احساسی از  آرامش اقتصادی ندارند.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه رونمایی از منشور حقوق شهروندی بازی سیاسی در استانه انتخابات است تصریح کرد: متاسفانه فساد های مدیریتی و مالی در دولت موج میزند ولی جوانان ما بیکار و فاقد شغل مناسبی هستند.

گفتنی است؛ این مراسم به همت پایگاه مقاومت بسیج شهبد شجیعی و جبهه فکری فرهنگی انقلاب اسلامی در حسینیه عطارهای سبزوار برگزار شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها