خبرهای داغ:
جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان در اردستان بیان کرد

پشتیبانی قاطع مردم از رهبری، توطئه فتنه گران در سال 88 را در نطفه خفه کرد

جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان گفت: حمایت مردم و پشتیبانی قاطع از رهبری نظام، توطئه فتنه گران در سال 88 را در نطفه خفه و توطئه گران را از صحنه سیاسی و اجتماعی کشور محو کرد.
کد خبر: ۸۷۹۹۷۵۱
|
۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردستان،حجت الاسلام احسان الله محمدی در مراسم گرامیداشت سالروز 9 دی در حسینیه سیدالشهداء راهمیاناردستانافزود: بعد از انتخابات ریاست جمهوری سال 1388 بازندگان انتخابات با شایعه پراکنی و فریب مردم قصد آشوب و درگیری در جامعه را داشتند که موجب شد ضربه های زیادی به انقلاب وارد شود.

وی با بیان اینکه فتنه 88 یک ظاهر و یک باطن داشت تصریح کرد: عده ای ظاهر قضیه را می بینند و می گویند یک مساله ای پیش آمد و تمام شد و دیگر این همه بحث و جدل ندارد در حالی که این قضیه زوایای پنهان و باطنی دارد و بسیار مهم و آن حقیقت اصلی فتنه است.

محمدی افزود: یکی از مطبوعات آن روزها 2 روز مانده به انتخابات بحث تقلب و اغتشاش را مطرح کرد و یکی از سران فتنه قبل از تمام شدن رای گیری خود را پیروز انتخابات خواند.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان گفت: فتنه گران و منافقان دوشادوش هم شعار سردادند و تغییر نظام و حکومت را خواستار بودند که این مساله، خروش مردم انقلابی را به دنبال داشت.

محمدی افزود: وقتی مردم متوجه توطئه شدند پای به میدان گذاشتند و حماسه به یادماندنی و لیله القدر تاریخ انقلاب اسلامی و 9 دی روز بصیرت را رقم زدند.

وی گفت: ضربه هائی که این فتنه به نظام اسلامی زد باعث شد آبرو، اقتدار و مشروعیت نظام زیر سئوال برود.


ارسال نظرات