خبرهای داغ:

بیانیه سازمان بسیج اساتید دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی و پژوهشی استان اصفهان به مناسبت روز بصیرت

اکنون که پس از گذشت 7 سال از یوم ا.. 9 دی، ابعاد زیادی از توطئه خارجی و هماهنگی معاندین و فتنه گران با دشمنان قسم خورده نظام اسلامی روشن گردیده و هنوز ابعاد نهفته و بیان نشده بسیاری نیز باقی مانده.
کد خبر: ۸۷۹۹۳۳۱
|
۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۹

انقلاب اسلامی ایران به عنوان یکی از نقاط عطف مهم تاریخ معاصر جهان، الگویی از حضور مردم در صحنه های مختلف اجتماعی و سیاسی را به جهان معرفی نموده که علاوه بر منحصر به فرد بودن، ضامن بقای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تاکنون نیز بوده است. نهضت اسلامی مردم مسلمان ایران که با تلاش، مجاهدت، خون شهدا و مهمتر از همه، رهبری خردمندانه بنیانگذار انقلاب حضرت امام خمینی (ره) و با رویکرد مردم سالاری دین به بار نشسته و استمرار یافته، در مرحله ایجاد، پیروزی، استقرار نظام سیاسی، استمرار، کارآمدی و ... مدیون پیوند عمیق امت با امام و ولایت بوده و این مهم خود را در عرصه های گوناگون به ویژه در مواجهه با توطئه ها و مخاطرات پیش روی انقلاب به اثبات رسانده است.

یکی از مهمترین و برجسته ترین برهه های تاریح نظام اسلامی در طول عمر با برکت انقلاب، ایام فتنه عمیق 88 است که از پیچیده ترین توطئه های دستگاه استکبار جهانی، معاندین و ایادی داخلی، فریب خوردگان و ساده لوحان بود که به بهانه دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری برپاگشت. در این توطئه بود که لایه های پنهان وابسته به استکبار به ویژه آمریکای جهانخوار و صهیونیسم در کنار معاندین داخلی از جمله بهائیت، سلطنت طلبان، منافقین و ...، عمق کینه و عداوت خود را با اسلام و نظام اسلامی نشان دادند. در این حرکت خبیثانه که با بهره گیری از فریب و خیانت برخی از شخصیت ها از جمله سران فتنه و ایجاد فضای دو قطبی و تنش کاذب در جامعه همراه بود، عمیق ترین اصول و مقدسات نظام و اسلام مظلوم توسط فتنه گران مورد هتک قرار گرفت و همین موضوع زمینه شناخت واقعی آنان توسط آحاد ملت بصیر ایران در 9 دی ماه را فراهم نمود. مردم هوشیار، بصیر و ولایتمدار ایران اسلامی در پیوند و میثاق با ولایت، پاسخ مستحکمی مبنی بر طرد فتنه گران و وابستگان به استکبار جهانی داده و با استمرار آرمان‌های انقلاب اسلامی، یادآور روزهای پیروزی نهضت اسلامی گردیدند و نشان دادند که بسان روزهای پیروزی انقلاب، در صحنه دفاع از ارزش‌های اسلام ناب و انقلاب و پیوند با ولی فقیه زمان حضرت آیت‌العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) ایستاده و پایدارند.

اکنون که پس از گذشت 7 سال از یوم ا.. 9 دی، ابعاد زیادی از توطئه خارجی و هماهنگی معاندین و فتنه گران با دشمنان قسم خورده نظام اسلامی روشن گردیده و هنوز ابعاد نهفته و بیان نشده بسیاری نیز باقی مانده، و از سوی دیگر بساط میدانی فتنه گران به واسطه احساس تکلیف اسلامی و انقلابی مردم برچیده شده، ضرورت زنده نگاه داشتن یاد آن حرکت عمیق مردمی و گفتمان سازی آن بر حسب شرایط اجتماعی روز ضروری می نماید. امروز پس از گذشت سال ها هنوز مطالبه محاکمه سران فتنه، از جمله مطالبات امت حزب ا.. بوده و هنوز مطالبه روشن شدن نسبت برخی از مسئولین با فتنه و فتنه گران بدون پاسخ مانده است. اکنون نیز همانند 9 دی سال 88 دلسوزان نظام ضمن هشدار نسبت به تلاش دشمن برای دو قطبی سازی جامعه به ویژه در آستانه انتخابات سال آینده، بر طرد فعالیت فتنه از برخی از مناصب اجرائی تاکید می نمایند و منتظر دریافت پیام های 9 دی توسط مسئولین هستند.

در این راستا سازمان بسیج اساتید دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی و پژوهشی استان اصفهان ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره روز با شکوه 9 دی، بر ضرورت حضور آحاد ملت در تمامی صحنه های انقلاب به ویژه هشیاری در برابر توطئه‌های نرم دشمن از قبیل نفوذ و تفرقه افکنی تاکید می نماید و خواهان هشیاری تمامی مردم و مسئولین نسبت به توطئه های جدید دشمن است. همچنین اساتید بسیجی استان اصفهان ضمن پاسداشت پیام مردم در 9 دی ماه، نسبت به سیاست‌زده شدن فضای دانشگاه ها که موجب کاهش شتاب رشد علمی کشور شده و همچنین دادن فضا به فتنه گران در دانشگاه ها که منجر به ایجاد فضای افتراق و اتهام پراکنی علیه نظام اسلامی شده و در تقابل با گفتمان برخاسته از پیام روز 9 دی است، هشدار داده و خواهان مدیریت انقلابی و جهادی در این زمینه هستند و از هیچ گونه تلاشی برای پیشبرد اهداف و آرمان های متعالی انقلاب اسلامی و رهنمود های حضرت آیت اله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی)دریغ نخواهند نمود.

سازمان بسیج اساتید دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی و پژوهشی استان اصفهان

ارسال نظرات