خبرهای داغ:

بیانیه سازمان بسیج رسانه استان اصفهان به مناسبت روز ملی بصیرت

رسانه هایی که به جز دروغ و عوام فریبی مردم سخنی نمی گویند و همگان بر این موضوع مصر هستند که با اخبار و مطالب نادرست اذهان را به تشویش فرا خوانند.
کد خبر: ۸۷۹۹۳۲۳
|
۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۵

حماسه ای برای تمام فصول
استکبار جهانی در سال های اخیر علاوه بر استفاده از جنگ سخت برای مقابله با جهان اسلام از جنگ نرم به عنوان حربه ای دیگر استفاده کرده و با به خدمت گرفتن رسانه ها به دنبال همسویی افکار عمومی ملل مسلمان با سیاست ها و اندیشه های مادی گرایانه خود است.
به گونه ای که در فتنه 88 شاهد بودیم استکبار جهانی با در اختیار داشتن رسانه ها چگونه به جنگ با نظام مقدس جمهوری اسلامی آمد و اگر درایت و بینش عمیق حضرت امام خامنه ای مدظله العالی نبود.
خدا می داند که چه به سر این نظام می آمد. رسانه های بیگانه با انتشار اخبار و رویدادهای مغشوش ومغرضانه بر افکار عمومی ایران تاثیر گذاشته و جماعتی را در توهم این مساله که این نظام متقلب است و باید آن را از بین برد، قرار دادند.
رسانه هایی که به جز دروغ و عوام فریبی مردم سخنی نمی گویند و همگان بر این موضوع مصر هستند که با اخبار و مطالب نادرست اذهان را به تشویش فرا خوانند.
و این جا بود که مردم ایران با بصیرتی عاشورایی دشمن زبون را یک بار دیگر به خاک مذلت و نابودی کشاندند.


نه دی، عرق شرم امت را در طول تاریخ به خاطر بی‌بصیرتی در ماجرای ثقیفه پاک کرد.
نه دی، درد" کوته‌بینی حکمیت" در صفین را تا حدودی التیام داد و بر آن مرهمی شد.
نه دی، سوزش خیانت جمل و نهروان را کمی خنک کرد و از تکرار غربت 25 ساله جلوگیری کرد.
نه دی، ندای هل من ناصر بلند نشد ولی فریاد لبیک یا حسین تا آسمان به گوش همه رسید.
نه دی، در ایران بود ولی پایه‌های کاخ سفید در مکان و کاخ سبز معاویه در زمان را لرزاند.
نه دی، مانور اعلام آمادگی یاران آخر الزمان مهدی (عج) بود.
نه دی، شروع حرکت و یک فرهنگ بود یعنی «عزت‌خواهی».


عزتی که مردم ایران را سربلند کرد و بار دیگر کشورهای بیگانه متوجه شدند که با دم شیر نباید بازی کرد.

درود بر مردمی که با صلابت و ایمان قوی در صحنه حاضر شدند و به تک تک یاوه گویان پاسخی دندان شکن دادند یاوه گویانی که حالا اسیر نفس خویش اند و از ایستادگی در مقابل اسلام حذر نمی کنند.
واینچنین شد که رهبر معظم انقلاب، حضور مردم و ایمان دینی را دو عنصر برجسته حماسه نهم دی 88 دانستندواراده خداوندمتعال وایمان به توفیق الهی راعامل اصلی هدایت قلبهاودلهای ملت ایران برای حضور در عرصه های مختلف برشمردند و فرمودند: حضور عظیم و خروشان مردمی در 9 دی 88 ،تجلّی بارزی ازهویت وماهیت انقلاب یعنی روح دیانت حاکم بردلهای مردم بود.
این حماسه و این تبلور جاوید تلنگری محکم برای رویایی با سخنان لغو و بیهوده یاوه گویان است.
ما جامعه رسانه ای وفعالان مطبوعاتی وخبرنگاران بسیجی استان اصفهان ضمن بیعت مجدد باآرمانهای امام راحل عظیم الشأن وجانشین برحقش حضرت آیت اله العظمی امام خامنه ای (مدظله) همگام با سایر اقشار در حماسه 9 دی با ملت شریف ایران هم پیمان می شویم و باشرکت در راهپیمایی عظیم مردمی یک بار دیگر نقشه های شوم نظام سلطه را خنثی میکنیم.

منتظر دیدار شمادرروز هشتم دی ماه، ساعت 15 در میدان انقلاب هستیم.

سازمان بسیج رسانه استان اصفهان

دی ماه 1395


ارسال نظرات