خبرهای داغ:
بیانیه حوزه حضرت زینب (س) برخوار بمناسبت حماسه 9 دی؛

حماسه ۹ دی نمایش اقتدار، بصیرت و ولایت مداری ملت ایران است

حماسه ۹ دی نقطه هزیمت فتنه ۸۸ و صحنه‌ نمایش اقتدار، بصیرت و ولایت‌مداری ملت ایران در یکی از حساس‌ ترین و الهام‌ بخش‌ترین مقاطع تاریخی انقلاب و کشور به شمار می‌رود.
کد خبر: ۸۷۹۹۰۹۷
|
۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از برخوار؛ همزمان با فرا رسیدن ۹دی روز حماسه آفرینی ملت شریف ایران، حوزه مقاومت بسیج حضرت زینب (س) برخوار بیانیه ای صادر کرد.

در متن این بیانیه آمده است:

بی‌تردید بازخوانی وترسیم علل بروز فتنه بزرگ ۸۸ که پس از انتخابات دهم ریاست جمهوری و حضور ۸۵ درصدی مردم ایران در آن رقم خورد، هوشیاری و آمادگی برای مقابله با سناریوهای جبهه نفاق و ضد انقلاب را در جامعه ارتقا بخشیده و ضمن استحکام نظام اسلامی و ناکامی پروژه‌های دشمن، مانع بروز فتنه‌های مشابه در روند حرکت رو به جلوی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خواهد شد.

یوم الله ۹ دی سال ۸۸ به عنوان برگ زرینی از دفتر پرافتخار و سراسر عزت تاریخ کشور ایران اسلامی، سرآغازفصل جدیدی در تعمیق پیوند امت اسلامی با آرمان‌های حضرت امام خمینی(ره) و بیعت مجدد با امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) ، پیام ولایت‌مداری ملت بسیجی و قدرشناس را به جهانیان فریاد زد و مردم بصیر و انقلابی با حضور پرشکوه و یکپارچه در آن راهپیمایی عظیم نشان دادند که توطئه‌ها و نقشه‌های استکبار جهانی و نوکران دست‌آموز او نخواهد توانست در ادامه راه شهدا و امام شهیدان خلل ایجاد کند .

اینک در هفتمین سالروز این حماسه جاوید عاشورایی وزیباترین تصویر تجلی عشق و ارادت ملت مسلمان ایران به انقلاب و ولایت، بسیج جامعه زنان استان اصفهان ضمن گرامیداشت این خاطره شیرین و حماسه به‌یادماندنی، همراه باآحاد امت اسلامی همچون سنوات گذشته، آمادگی حضور خود را در تمامی صحنه‌های دفاع ازانقلاب و نظام و پیوند عاشورایی با ولایت اعلام می‌دارد. بانوان انقلابی وبصیر ایران اسلامی با اقتدا به اسوه تقوی و بصیرت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها درحمایت از ولایت، همچون گذشته در صحنه های گوناگون انقلاب حضوری مداوم و گسترده دارندو آماده جانفشانی در راه آرمان‌های انقلاب اسلامی می‌باشند .

درزمانه‌ای که دشمنان اسلام لحظه‌ای دست از دشمنی برنمی‌دارند و مزدوران آنان در هم‌دستیبا ایشان برای فشار بیشتر به مردم ایران و نظام اسلامی، از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنند و کار به جایی می‌رسد که مزدوری خود را با نامه نگاری علنی [۱] بهدشمنان برای تشدید تحریم ها علیه ایران اسلامی به اثبات می رسانند؛ بانوان فهیم انقلابی با الهام از آموزه‌های دینی و با برافراشته نگه داشتن پرچم بصیرت، آگاهی وحرکت در مدار ولایت فقیه در هر زمان و مکان، اجازه نخواهند داد که دنباله‌های داخلی و خارجی فتنه ۸۸ و مزدوران آنان فرصت مجددی برای ایجاد فتنه‌های شیطانی وبراندازانه جدید خود بیابند و به فضل الهی، تحت ولایت و زعامت رهبر و مولای بصیر وشجاع خود حضرت امام خامنه‌ای عزیز (مدظله العالی) پرشتاب‌تر از گذشته مسیر پیشرفت،تعالی و حرکت برای تمدن‌سازی نوین اسلامی را تداوم خواهند بخشید.

بسیج جامعه زنان شهرستان برخوار

[۱]  اشاره به نامه ۳۰ نفر از دنباله های داخلی مقیمخارج و ضد انقلاب به ترامپ جهت تشدید فشارها بر ایران وتحریم های بیشتر، ۴/۱۰/۹۵

ارسال نظرات