خبرهای داغ:
مصطفی احمدی
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الزمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف)
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الزمان(عجل الله تعالی فرجه الشریف)در جلسه ای که به منظور انجام نظارت ستادی از عملکرد کارکنان نمایندگی ولی فقیه در ناحیه امام صادق(علیه السلام) برگزار شده بود گفت:حضور در شجره ی طیبه ی بسیج افتخار است و کسانی که در بسیج فعالیت می کنند هم اجر اخروی دارندو هم اجر دنیوی.
کد خبر: ۸۷۹۷۹۰۰
|
۰۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج در اصفهان حجت الاسلام غفاری پور پس از ارائه ی گزارش معاونت های تخصصی نمایندگی گفت : به لطف خدا و تلاش و زحمات همکاران ، مأموریت های ابلاغی ناحیه از پیشرفت بسیار خوبی نسبت به سال قبل برخوردار بوده است و رضایت خود را از عملکرد معاونت های نمایندگی ناحیه ابراز داشت.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الزمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) در جلسه ای که به منظور انجام نظارت ستادی از عملکرد کارکنان نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام صادق (علیه السلام) اصفهان برگزار شده بود گفت : حضور در شجره ی طیبه ی بسیج افتخار است و کسانی که در بسیج فعالیت می کنند هم اجر اخروی دارند و هم اجر دنیوی.

در ادامه مسئول و مدیریت های نمایندگی ناحیه ضمن ارائه ی گزارش از عملکرد خود به مسائل و مشکلات حوزه ی مأموریتی خود پرداختند.

حجت الاسلام غفاری پور در پایان از فرماندهی محترم ناحیه به واسطه ی تعامل خوب با مجموعه ی نمایندگی و پشتیبانی مطلوب از برنامه های نمایندگی تشکر کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار