همزمان با آغاز رسمی جشنواره عمار در سبزوار؛

شروع کار مجدد پایگاه پشتیبانی از جنگ پس از 27 سال در سبزوار

همزمان با آغاز رسمی اکران های مردمی جشنواره عمار در سبزوار پایگاه پشتیبانی از جنگی پس از 27 سال دوباره آغاز به کار کرد.
کد خبر: ۸۷۹۷۶۲۰
|
۰۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، همزمان با آغاز اکران فیلم های جشنواره مردمی عمار در سبزوار پایگاه پشتیبانی از جنگ به همت زنان روستای صدخرو به صورت ویزه آغاز به کار کرد.

این پایگاه که جنگ تحمیلی خود را ملزم به تهیه نان، مربا، کلاه ،شال ،دوخت البسه و دیگر مایجتاج رزمندگان کرده بود پس از ۲۷سال از پایان جنگ تحمیلی فعالیت خود را از سر گرفته و برای رزمندگان اسلام در محور مقاومت اقدامات پشتیبانی خود را آغاز کرده است.

پایگاه پشتیبانی از جنگ به عنوان اولین اقدام برای پشتیبانی از جبهه فرهنگی پخت کلوچه های پذیرایی از جشنواره عمار در افتتاحیه مرکزی این جشنواره در تهران را برعهده گرفته تا با این کار دلگرمی برای فیلم سازان و جهادگران عرصه فرهنگ انقلاب اسلامی باشند.

"خیرالنسا”نام مستندی است که به همت فیلم سازان جوان سبزواری قصه زنان این روستا با محوریت خیرالنسا زنی که عامل ایجاد این پایگاه شده بودرا  در زمان جنگ و اقدامات پشتیبانی آنها به تصویر کشیده و در حال حاضر در نوبت اکران جشنواره مردمی عمار قرار گرفته است.

همچنین با انتخاب "مجتبی مومن” به عنوان دبیر افتخاری اکران های مردمی جشنواره عمار در سبزوار این جشنواره به صورت رسم کار خود را در این شهرستان اغاز خواهد کرد.

مومن از هنرمندان متعهد حوزه انقلاب اسلامی سبزوار که به عنوان نقاش تصاویر شهدای سبزوار شناخته می شود و فعالیت هایی مانند طراحی و اجرای نمایشگاه «حرا تا کربلا»، المان جانباز و برپایی نمایشگاه دفاع مقدس و ساخت چندین مستند را در کارنامه خود دارد؛ وظیفه دبیری اکران های مردمی هفتمین جشنواره فیلم عمار در سبزوار را بر عهده گرفت.
ارسال نظرات
پر بیننده ها