خبرهای داغ:
فرماندار نهاوند:

با جدیت پیگیر انجام سه پروژه بزرگ در نهاوند هستیم

فرماندار نهاوند گفت: سه پروژه بزرگ در شهرستان نهاوند وجود دارد که با جدیت هرچه تمام پیگیر کارهای آن هستیم.
کد خبر: ۸۷۹۷۳۹۷
|
۰۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، کریم حمیدوند امروز در کمیته برنامه ریزی شهرستان نهاوند اظهار داشت: در استان همدان نسبت به سال پیش پروژه‌های بسیار خوب با اعتبارات مطلوب در حال اجرا است که مختص مرکز استان نیست و در شهرستان‌ها نیز اجرا می‌شود و تنها دستگاه‌های کمی مثل شهرداری‌ها از اعتبارات پائین برخوردار بودند.

وی افزود: مردم نهاوند شایستگی بهترین‌ها را دارند و مسئولین شهرستان با تمام قوا در حال پیگیری پروژه هایی هستند که در خور شأن این مردم باشد.

فرماندار نهاوند تصریح کرد: سه پروژه بزرگ در شهرستان نهاوند وجود دارد که با جدیت هرچه تمام پیگیر کارهای آن هستیم.

وی عنوان کرد: بیمارستان جدید نهاوند، راه آهن و سد گرین می‌توانند آینده نهاوند را تغییر داده و باعث پیشرفت‌هایی در سطح شهرستان شوند .

حمیدوند با بیان اینکه در شهرستان نهاوند کم کاری‌هایی شده که باعث شده ظرفیت‌های خوب آن نادیده گرفته شوند، تصریح کرد: در بحث بیمارستان جدید نهاوند پیمانکار تنها مشکل سد راه را آب وفاضلاب، برق و گاز این مجموعه می‌داند و بنده به عنوان فرماندار نهاوند از دستگاه‌های اجرایی مربوطه خواهشمندم که هرچه سریع‌تر این مشکلات را برطرف کرده و یک مرکز خدمات درمانی درخور شأن مردم نهاوند تحویل دهند.

وی اضافه کرد: شبکه بهداشت نهاوند با پیگیری‌های انجام شده تمام تجهیزات این بیمارستان را تهیه و منتظر تحویل گرفتن ساختمان بیمارستان از پیمانکار است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات