خبرهای داغ:
فرماندار رزن با اشاره به اهمیت بحث اطلاع‌رسانی دقیق به مردم در مدیریت مصرف و اصلاح الگوی مصرف گفت: توفیق نظام ما در انقلاب و جنگ با مردم بودن است.
کد خبر: ۸۸۰۵۳۲۶
|
۲۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، فتحعلی حسینی در مراسم برگزاری مانور برق‌رسانی به روستای دمورچی شهرستان رزن اظهار داشت: نظام جمهوری اسلامی برای روستاها گام‌های بلندی برداشته است و اقدامات بعد و قبل از انقلاب در حوزه آب، راه و برق قابل مقایسه نیست.

فرماندار رزن برق‌رسانی به روستای دمورچی را اقدامی انقلابی و جهادی دانست و افزود: مجموعه اقدامات نظام و دولت باعث ایجاد امید در مردم و مهاجرت معکوس شده است.

وی با بیان اینکه باید بر روی مهاجرت معکوس به روستاها بسیار کار کنیم، عنوان کرد: امروز اقداماتی در حال انجام است که مردم امیدوارانه به روستاها برگشته‌اند.

حسینی با اشاره به اهمیت بحث اطلاع‌رسانی دقیق به مردم در مدیریت مصرف و اصلاح الگوی مصرف عنوان کرد: توفیق نظام ما در انقلاب و جنگ با مردم بودن است که مقام معظم رهبری بر آن تأکید دارند و هر جا مسائل را با مردم مطرح کردیم نتیجه گرفتیم بنابراین باید مردم را در جریان قرار دهیم.

وی یادآور شد: با اجرای مانور نقاط قوت و ضعف شناسایی شده در نتیجه در مواقع خاص با عمل به موقع تلفات و خسارات به حداقل می‌‌رسد.

فرماندار رزن در پایان خاطرنشان کرد: مدیریت برق استان همدان همواره در اجرای مصوبات پیشگام بوده است، که این امر جای قدردانی دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات