فرمانده سپاه ناحیه تربت حیدریه:

جشن 9 دی را باشکوهتر از سال های قبل برگزار می کنیم

فرمانده سپاه ناحیه تربت حیدریه بیان داشت: مراسم حماسه تاریخی 9 دی را با شکوه و عظمت متفاوت و بسیار فراتر از سال های قبل برگزار می کنیم بگونه ای که قرار است در این روز یادواره تمامی شهدای شهر تربت حیدریه با مشارکت و حضور تمام اقشار جامعه برگزار شود.
کد خبر: ۸۷۹۵۵۵۳
|
۰۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، سرهنگ گرایلی  ابراز داشت؛ حماسه 9 دی 57 تربت حیدریه با حماسه 9 دی 88 همزمان شده و بیشتر مردم به یاد حماسه 9 در سال 57 می باشند و با ابتکار و هماهنگی انجام شده قرار است یک یادواره شهدای شهرستانی با حضور همه اقشار جامعه انجام پذیرد.
 
گرایلی اذعان داشت: اقتدار، صلابت و عظمت امروز نظام اسلامی در عرصه های مختلف حاصل جانفشانی شهیدان و ایثارگرانی است که در خانواده های متدین و مذهبی و انقلابی پرورش یافته اند.
 
وی بیان داشت: نقش محوری خانواده شهدا و ایثارگر در دفاع از اسلام، انقلاب و نظام و تحقق اهداف و آرمان های ولایی اسلامی و انقلابی، رشادت، ایستادگی این اسوه های بی بدیل صبر و ایثار می باشد و موجب شده تا توطئه های دشمنان یکی پس از دیگری نقش برآب شوند.
 
فرمانده سپاه ناحیه تربت حیدریه گفت: برگزاری یادواره شهدا به فرموده رهبر معظم انقلاب(حفظه الله تعالی) کمتر از شهادت نیست. تبیین جامع و کامل شخصیت شهدا برای مردم بویژه نوجوانان و جوانان، معرفی بهترین و کاملترین الگو برای نسل جوان، سرمشق زندگی در تمام ابعاد و آحاد جامعه، تداوم و ترویج سبک زندگی اسلامی، ایرانی بر مبنای ولایت و اسلام و قرآن و عترت و زمینه سازی تمدن اسلام در جهان گفتمان ایثار و شهادت می باشد.
 
گرایلی یادآور شد: در این یادواره ما دنبال مردمی کردن این موضوع هستیم تا هر قشر بتواند در یادواره شهدا چه قبل و چه بعد از برگزاری آن نقش آفرینی کند و تا مدتها شهر حال و هوای شهدا را داشته باشد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها