خبرهای داغ:

خوی استكباری آمریكا هیچ وقت از بین نمی رود

جانشین فرماندهی سپاه ناحیه لردگان، هدف آمریکایی ها از ایجاد داعش را تفرقه افکنی بین مسلمانان عنوان کرد.
کد خبر: ۸۷۹۴۲۳۴
|
۲۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ همزمان با هفته وحدت، نشست سرگروه های حلقه های صالحین خواهران شهرستان لردگان در نمازخانه این ناحیه برگزار شد.

جانشین فرماندهی سپاه ناحیه لردگان، در این مراسم، با تبریک میلاد نبی مکرم اسلام و ششمین پیشوای شیعیان جهان، به تشریح مهم ترین مسایل روز پرداخت.

سرهنگ دوم پاسدار شهام ضیایی با اشاره به فلسفه حجاب و عفاف از منظر آیات و روایات به تبیین اهمیت حجاب و عفاف در سلامت جامعه پرداخت.

وی، اظهار کرد: پرچم داری این حلقه های صالحین پرداختن به حیا و عفت است و باید آسیب های بی حجابی و بی عفتی را به جامعه بشناسایم.

ضیایی، در ادامه به بحران سوریه و عراق و کشتار مردم بیگناه یمن اشاره کرد و حضور دولتهای غربی و مزدوران منطقه ای آنها در همه این جنایات را ناشی از خوی استکباری آمریکا دانست.

جانشین فرماندهی سپاه لردگان، با بیان اینکه، خوی استكباری آمریكا هیچ وقت از بین نمی رود، اظهار کرد: هدف آمریكا از تأسیس داعش، اختلاف و تفرقه بین مسلمانان و ایجاد یك اسلام آمریكایی و دروغین و نشان دادن چهره اسلام بعنوان یك اسلام خشونت آمیز در جهت جلو گیری از رشد و پیشرفت اسلام ناب محمدی(صلی الله علیه و آله و سلم) در جهان است .

ضیایی گفت: هدف از درست كردن داعش ایجاد تفرقه و اختلاف در بین كشور های اسلامی است و وظیفه ما هوشیاری و بصیرت و اینكه همیشه در صحنه باشیم.

وی در پایان افزود: رمز پیروزی انقلاب وحدت مردم بود و امروز نیز باید وحدتمان را حفظ كنیم و با شناسایی انحراف ها و با استدلال های قرآنی جهاد كبیر مورد نظر مقام معظم رهبری را که منطبق با آیات قرآن کریم است، تحقق بخشیم و زیر پرچم قرآن و ائمه و ولایت حركت كنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار