خبرهای داغ:
فرمانده بسیج ادارات استان همدان:

نرمش در مقابل دشمن پشیمانی تاریخ را به دنبال خواهد داشت

فرمانده بسیج ادارات استان همدان با بیان اینکه نرمش در مقابل دشمن پشیمانی تاریخ را به دنبال خواهد داشت، گفت: باید نقشه‌های شوم دشمن را در این مرحله از انقلاب با تفکر انقلابی و روحیه جهادی و پرهیز از مماشات نقش بر آب کنیم.
کد خبر: ۸۷۹۳۱۲۶
|
۲۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سرهنگ احد امیری در مراسم جشن ولادت پیامبر اکرم(ص) و امام جعفر صادق(ع) در پایگاه مقاومت محمد رسول الله(ص) سازمان قضایی نیروهای مسلح استان با طرح موضوع آخرین وضعیت برجام واستدلال‌های صورت گرفته اظهار داشت: تبعیت از مقام معظم رهبری تنها راهکار نجات جامعه از افتادن به گرداب‌های مهلک کنونی است.

وی با اشاره به سخنان حکیمانه رهبر معظم انقلاب تاکید کرد: هر جا که ما به دشمن با دیده مذاکره نگریسته و گذشته خباثت‌آمیز و برخورد های آنان با ملت‌های مظلوم منطقه را فراموش کردیم، شدت ضربات آنان بر پیکره مردم مظلوم بیشتر دیده شده است.

فرمانده بسیج ادارات استان همدان با اشاره به آزادسازی حلب ابراز داشت: جریان مقاومت باعث آزادی حلب و پیروزی جبهه اسلام شد و بار دیگر دشمنان طعم شکست و ناکامی را چشیدند.

وی ادامه داد: سیاست اوباما در برخورد با ایران نفوذ در ارکان مدیریتی و حکومتی بود که پیشانی آن را با برجام مشخص کرد و دیدیم که با بدعهدی و عهدشکنی تعهدات خود را زیر پا گذاشت و بر عهد شیطانی خود یعنی با مردم و کشور ایران از قبل نیز گستاخ‌تر شده است.

امیری با بیان اینکه نرمش در مقابل دشمن پشیمانی تاریخ را به دنبال خواهد داشت، گفت: باید نقشه‌های شوم دشمن را در این مرحله از انقلاب با تفکر انقلابی و روحیه جهادی و پرهیز از مماشات نقش بر آب کنیم و گذر گاه تاریخی فصلی را که همان بسیج تاریخی است به کابوس مرگ اهریمن تبدیل کنیم.

محمدجعفر شهبازی، رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان همدان نیز در ادامه فلسفه بسیج را امتداد حرکت انقلاب دانست و با بیان اهداف این شکر ناب حضرت امام راحل، خواستار برگزاری جلسات تعاملی و نظارتی مداوم دو طرفه که باعث پویایی مجموعه می‌شود، شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات