خبرهای داغ:
نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی:

مسئولین باید توجه کنند که حرف آخر حرف ولایت است

نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی دشمنان برای نابودی اسلام ناب محمدی اسلامی که از محرم و صفر برخاسته است هزینه می‌کنند، گفت: مسئولین باید توجه کنند که حرف آخر حرف ولایت است.
کد خبر: ۸۷۸۹۵۷۵
|
۲۰ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت‌الاسلام مرتضی آقاتهرانی شامگاه جمعه در نهمین همایش تجلیل از سیره سرایان اهل بیت(ع) در همدان اظهار داشت: آیت الله بهجت می فرمایند ما در خصوص تأخیر ظهور امام زمان(عج) کوتاهی کردیم و مقصر هستیم.

وی گفت: هیئات مذهبی باید امام حسین(ع) را به دنیا معرفی کنند تا امام زمان نیز شناخته شود چراکه ایشان خود را فرزند امام حسین(ع) معرفی می‌کنند بنابراین تا زمانی که امام حسین(ع) را نشناسیم امام زمان (عج) را نیز نخواهیم شناخت.

نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به حضور عزادارن حسینی از اقصی نقاط دنیا در اربعین حسینی اظهار داشت: امام حسین(ع) در کل دنیا شناخته شده است و این ضروری است که امام زمان خود را به دنیا معرفی کنیم.

وی در ادامه سخنانش عنوان کرد: دشمنان برای نابودی اسلام ناب محمدی اسلامی که از محرم و صفر برخاسته است هزینه می‌کنند که ریشه همه آنها آمریکای جنایتکار است.

آقاتهرانی بیان کرد: تمام دارایی اعم از عزت، زندگی، وجود ما و رهبر ما از امام حسین (ع) و برای ایشان است.

وی با بیان اینکه دنباله کار امام حسین(ع) امام مهدی(عج) است، افزود: دیروز امام خمینی(ره) با انقلابش حضور داشت و حال مقام معظم رهبری و باید قدر ولایت فقیه را بدانید،

نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مسئولین باید توجه کنند که حرف آخر حرف ولایت است .

وی در خصوص اتفاقات و تمدید تحریم‌های 10 ساله علیه ایران توسط آمریکا گفت: بارها مقم معظم رهبری فرمودند به آمریکا اعتمادی نیست ولی توجه نکردند و دیدیم نتیجه کار را که چنین شد.

آقاتهرانی با بیان اینکه با دو ساعت مطالعه کافی است که پی به خائن بودن آمریکا برد، خاطرنشان کرد: آمریکایی‌ها،غربی‌ها می دانند که انقلاب ما نشأت گرفته از قیام امام حسین(ع) است و اگر راه امام حسین (ع) هموارتر باشد دیگر کسی جلودار آنها نخواهد بود و از این بابت می ترسند و با هزینه های زیاد در فکر انحراف در این راه را هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات