خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز:

سفارت انگلیس در ایران بسته شود

امام جمعه تبریز در خطبه های این هفته نماز جمعه با ابراز تاسف از عقد قرارداد وزارت نفت با شرکت انگلیسی و با اشاره به سخنان گستاخانه اخیر نخست وزیر انگلیس در رابطه با ایران، خواستار بسته شدن سفارت انگلیس در کشور شد.
کد خبر: ۸۷۸۹۴۲۱
|
۱۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، آیت الله محسن مجتهد شبستری با بیان اینکه حداقل باید سفارت انگلیس از مقام سفارت به کارداری تبدیل شود، اظهار داشت: برخی از خوش‌خیالان امیدوار حل مسأله نقض برجام توسط لندن هستند که جای تأسف دارد.

وی افزود: نخست وزیر انگلیس در سخنرانی خود آمادگی انگلیس را برای همکاری برای عقب راندن ایران از منطقه را اعلام داشته که این اعلام آمادگی برای فروش بیشتر سلاح‌های انگلیس به کشورهای عربی است.

آیت الله شبستری با پیشنهاد اینکه دولت در مسئله برجام نباید تنها به نامه اکتفا کند، بیان داشت: خواسته مردم ایران در ماجرای نقض برجام از طرف امریکا از دولت این است که تنها به نامه ارسالی به سازمان ملل اکتفا نشود و پاسخ مقتدرانه و هوشمندانه به طرف مقابل دهند.

وی با توجه به موضوع تمدید 10 ساله تحریم‌ها علیه ایران از سوی مجلس سنا امریکا، اظهار کرد: با تصویب قانون داماتو و ایسا در امریکا چهره زشت دولت این کشور به همه به خصوص برای برخی از خوش‌خیالان مشخص شد.

امام جمعه تبریز با بیان اینکه کشور دچار ولنگاری فرهنگی شده، اذعان کرد: کشور نیاز شدید به بودجه فرهنگی دارد تا به مسائل فرهنگی اهتمام ویژه‌ای داده شود.

وی همچنین به ارائه لایحه بودجه کشور از طرف دولت به مجلس را اشاره کرد و انتقاد داشت: در این طرح میزان نقش نفت بیش از 25 درصد در نظر گرفته شده که ممکن نیست، چراکه زمانیکه درآمد 110 هزار میلیارد تومان باشد و میزان مالیات 112 میلیارد تومان است، ولی مجموع بودجه 320 هزار میلیارد تومان است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با اشاره به قرار گرفتن در آستانه هفته وحدت، اظهار امیدواری کرد: شاهد وحدت مسلمانان در مقابل کفار باشیم.


ارسال نظرات
آخرین اخبار