خبرهای داغ:
شهید ابوالفتح نظری:

همه در برابر شهدا مسئول هستیم

تک تک افرادی که در این کشور زندگی می کنند در قبال اسلام عزیز و خون شهداء مسئول هستند و هر شهیدی که به شهدا اضافه می شود وظیفه همه ما سنگین‏ تر و مشکل‏ تر می شود.
کد خبر: ۸۷۸۶۴۵۹
|
۱۴ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ نخستین کنگره شهدای اطلاعات عملیات منطقه‌ای استان‌های اصفهانٰ چهارمحال و بختیاری و یزد در دوم دی ماه سال جاری به میزبانی قرارگاه سید الشهداء استان اصفهان برگزار خواهد شد به همین مناسبت بخشهایی از زندگی نامه و شهدای اطلاعات و عملیات سپاه و تیپ 44قمربنی هاشم علیه السلام را تقدیم شما مخاطبان عزیز می کنیم...

زندگینامه شهید ابوالفتح نظری:

ابوالفتح در خانواده ایی فقیر و زحمتکش به دنیا آمد . پدر ایشان فردی کارگر بود که با رنج و زحمت زندگانی خانواده خویش را به دست می آورد . پدر ایشان خرج و مخارج درس فرزندانشان را از طریق قالیبافی به دست می آورد .ایشان در سن 6 سالگی به مدرسه رفت و شروع به درس خواندن کرد پس از 9 سالگی ایشان هم درس می خواند و هم کارگری می کرد تا بتواند کمک به پدر خرج و مخارج درس خود را به دست بیاورد . ایشان در آن زمان سیاه و تباهی فردی مومن مقید و متعهد بودند و ضد رژیم آن زمان فعالیت می کردند تا انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی شروع شد . پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایشان با گروهک ها و منافقین که در شهر بودند با آنها درگیر می شد تا اینکه صدام این خود فروخته و دست نشانده ابرقدرتهای شرق و غرب به میهن اسلامی عزیرمان حمله کرد و شهید برای برای نام نویسی و اعزام به جبهه شدند.

ایشان در بیشتر عملیاتها شرکت داشتند. حدود پنج سال در جبهه بودند. شهید در یکی از عملیاتها با اصابت چهار ترکش به ساق پا مجروح شدند و به پشت جبهه آمدند. شهید والا مقام در عملیاتهای دیگری که اعزام شدند مجددا مجروح گردیدند و بالاخره در تاریخ بهمن ماه 1364 در عملیات والفجر8 منطقه فاو به آرزوی دیرینه خود رسید.

فرازی از وصیت نامه شهید ابوالفتح نظری:

برادران و خواهران ، این زمان زمان حساسی است، نکند خدایی ناکرده در وظیفه ای که بر دوش داریم سستی کنیم و بی تفاوت باشیم. تک تک افرادی که در این کشور زندگی می کنند در قبال اسلام عزیز و خون شهداء مسئول هستند و هر شهیدی که به شهدا اضافه می شود وظیفه همه ما سنگین‏تر و مشکل‏تر می شود و اگر افرادی هستند که بی تفاوتند یادشان باشد که در آینده ای نزدیک در آن دنیا با جوابگوی اعمال خود باشند.بیایید ما صادقانه و مخلصانه به این انقلاب خدمت کنیم و از دادن جان و مال در این راه دریغ نورزیم.

به گزارش بسیج؛ استان چهارمحال و بختیاری 52 شهید اطلاعات و عملیات را در دوران دفاع مقدس تقدیم انقلاب و اسلام کرده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار