خبرهای داغ:
پیکر مطهر دو شهید گمنام در شهر خالدآباد تشییع و تدفین شد

به گزارش باشگاه خبرنگاران بسیج ، پیکر مطهر دو تن از شهدای گمنام با حضور مردم ولایتمدار بخش امامزاده - بادرود و مسوولان شهرستان در شهر خالدآباد تشییع و تدفین شد

صبح روز چهارشنبه هم زمان با سالروز شهادت ثامن الحجج علی بن موسی الرضا (ع) با حضور باشکوه و گسترده اقشار مختلف مردم بخش امامزاده-بادرود و مسوولان و مقامات شهرستان نطنز مراسم تشییع و تدفین دو تن از شهدای گمنام 16و 18ساله در شهر خالدآباد برگزار گردید
کد خبر: ۸۷۸۵۷۵۸
|
۱۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۴

حجت الاسلام علیرضا قاسمی امام جمعه بادرود در این مراسم معنوی ، با تقدیر از حضورباشکوه مردم ولایتمدار شهرخالدآباد و بادرود و روستاهای تابعه اظهار داشت: حضور حماسی مردم بصیر و آگاه در مراسمات ملی و همچنین تشییع شهدای گمنام جای تقدیر دارد چرا که مردم همواره پای نظام انقلاب اسلامی و خون شهدا ایستاده اند.

امام جمعه شهر بادرود ، استکبار ستیزی را پیام شهدا برای مردم و دولتمردان برشمرد و گفت: کشف پیکرهای پاک و مطهر شهدای عزیز و گرانقدر دوران هشت سال دفاع مقدس در حساس ترین برهه از انقلاب اسلامی حاوی پیام های مهمی برای مردم و بویژه دولتمردان است.

وی افزود:پیام شهدا برای مردمی که همواره در صحنه های انقلاب اسلامی حاضر می شوند تقدیر وتشکر و برای مسئولین هشدار و عمل به شعار ولایت پذیری است.

یوسف حسنی فرماندار نطنز نیز در این مراسم از کلیه مردم شهرستان به ویژه مردم خونگرم و ولایی بخش امامزاده -بادرود به خصوص اهالی خالدآباد که در مراسم تشییع و تدفین پیکر این دو شهید گمنام شرکت نمودند؛قدردانی نمود .

پیکر دو شهید گمنام صبح روز چهارشنبه 10 آذرماه هم‌زمان با شهادت امام رضا(ع) در شهر خالدآباد تشییع و در حسینیه مرکزی این شهر به تدفین شدند.

گفتنی است علاوه بر حضور مردم شهر خالدآباد، مردم سطح شهرستان از شهرهای نطنز، بادرود و طرق‌رود و روستاهای منطقه و مسئولین شهرستان نیز حضور داشتند

ارسال نظرات