خبرهای داغ:
سلیمی نماینده شهرستان سمیرم:

به شهادت رساندن زوار کربلا نشان دهنده زوال داعش است

نماینده مردم سمیرم در مجلس شورای اسلامی گفت: بدون شک عملیات جنایتکارانه داعش در روز بعد اربعین نشان دهنده این مطلب است که این گروه تکفیری به پایان کار خود نزدیک شده است و چون رزمندگان عراق در موصل پیشروی‌های خوبی داشته‌اند داعش با این اعمال قصد دارد انتقام شکست‌های خود را از مردم بی‌دفاع بگیرد.
کد خبر: ۸۷۸۵۴۸۵
|
۱۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۶

به گزارش خبر نگار بسیج ، اصغر سلیمی در مصاحبه با خبرگزاری ایسنا درباره عملیات تروریستی داعش در به شهادت رساندن جمع زیادی از زائران امام حسین(ع) در حله عراق، اظهار کرد: همه می‌دانند که داعش نشات گرفته از مثلث شوم عربستان سعودی، آمریکا و رژیم صهیونیستی است و بدون شک دشمنی آنان با مکتب مترقی تشیع پایدار خواهد بود. بنابراین اگر ما در برابر چنین جنایاتی عقب‌نشینی کنیم دشمن نابکار چند قدم جلوتر خواهد آمد.

وی افزود: بدون شک این عملیات جنایتکارانه داعش در روز بعد اربعین نشان‌دهنده این مطلب است که این گروه تکفیری به پایان کار خود نزدیک شده است و چون رزمندگان عراق در موصل پیشروی‌های خوبی داشته‌اند داعش با این اعمال قصد دارد انتقام شکست‌های خود را از مردم بی‌دفاع بگیرد.

این عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشورِ مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: داعش و هم پیمانان او بدانند که با این اعمال جنایت‌کارانه نمی‌توانند کوچک‌ترین خللی در عزم مردم ایران و سایر کشورهای مسلمان در برگزاری هر چه باشکوه‌تر عزاداری امام حسین (ع) وارد کنند.

سلیمی گفت: همان‌طور که در مراسم اربعین امسال دیدیم شور و اشتیاق مردم برای حضور در کربلا با وجود شدت درگیری‌ها در عراق بیش‌تر از سال‌های قبل بود. انصافاً نیروهای امنیتی عراق امنیت مراسم اربعین را به‌خوبی تأمین کردند اما شقاوت داعش در روز بعد از اربعین که تدابیر امنیتی کمتر شده بود نمایان شد.

نماینده مردم سمیرم در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: داعش با این جنایت‌ها قصد دارد تا به نوعی در پیش روی رزمندگان در موصل خلل وارد کند که خوشبختانه دیدیم که بعد از این عملیات تروریستی پیشروی‌های رزمندگان عراقی و نیروهای مردمی در موصل بیش‌تر شد.

وی گفت: بدون شک این اعمال شقاوت‌آمیز نمی‌تواند در عزم مردم برای رفتن به کربلا خللی وارد کند و همه خواهند دید که سال آینده جمعیت به‌مراتب بیشتری در مراسم اربعین حاضر خواهند شد.

این عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشورِ مجلس شورای اسلامی، خاطرنشان کرد: زائران باید توجه داشته باشند که هرسال باید از راه‌های قانونی وارد عراق شوند تا مشکلی برای تأمین امنیت آن‌ها نباشد. البته باید مرزها به‌طوری باشد که راه‌های ورودی ایران به عراق بیشتر شود.

سلیمی گفت: نیروهای امنیتی عراق هم باید نظارت بیشتری در تأمین امنیت زائرانی داشته باشند که بعد از پایان مراسم اربعین در حال مراجعت به کشورهای خود هستند. منبع ایسنا

ارسال نظرات