خبرهای داغ:
فرمانده ناحيه مقاومت بسيج گلپايگان

بسیجیان با روحیه انقلابی ،مسیر پر پیچ و خم انقلاب اسلامی را هموار می کنند

سرهنگ پاسدار محمداسماعيل عليشاهي در همايش متمركز هفته بسيج گلپايگان روحيه انقلابي بسيج را همواركننده مسير پر پيچ و خم انقلاب اسلامي دانست.
کد خبر: ۸۷۸۲۶۱۷
|
۰۵ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۴

به گزارش خبرنگار بسيج از گلپايگان،فرمانده ناحيه مقاومت بسيج گلپايگان در همایش متمرکز هفته بسیج و دوره تربيت و تعالي بسيجيان شهرستان گلپايگان که در سالن همايش بصیرت برگزار شد با اشاره به اینکه بسیج دیگر منحصر به ایران اسلامي نیست بیان کرد: امروز در کشورهایی چون سوریه و لبنان و عراق و ... از این تفکر بنیان گذار کبیر انقلاب حضرت امام خميني(ره) الگوبرداری کردند.

سرهنگ محمداسماعیل علیشاهی با بیان اینکه باید روحیه انقلابی در بین مسئولین و مردم پر رنگ تر شود خاطرنشان کرد: برخی افراد در کشور به دنبال به فراموشی سپردن روحیه انقلابی هستند.

وی افزود: نگاه برخی به بيرون مرزها نشان از بی توجهی به دیدگاه اقتصاد مقاومتی است.

فرمانده سپاه ناحیه گلپایگان گفت: بسیجیان با تفکر و تبیین روحیه انقلابی گری مسیر پر پیچ و خم انقلاب اسلامی را به سرعت هموار می کند.

بسیج یعني انقلابی عمل کردن و پیرو بدون چون و چرای ولایت.

سرهنگ پاسدار محمد اسماعیل علیشاهی با بیان اینکه امروز بعد از گذشت 37سال، درخت بسیج تنومند و مقتدر شده است، ادامه داد: امروز شاهد صدور انقلاب به بیرون مرزها هستیم و در هرجایی که قدم می گذاریم نام بسیج می‌درخشد.

در اين مراسم حجت الاسلام نوري امامزاده ،نمايندگي ولي فقيه در ناحيه مقاومت بسيج خوانسار به بيان راهبر تفكر انقلابي در پيشرفت كشور و ولي الله فراست استاد دانشگاه و دانشجوي موسسه پ‍ژوهشي حضرت امام خميني(ره)به بيان آسيب شناسي فضاي مجازي پرداختند.


ارسال نظرات