خبرهای داغ:
موفق ترین رده سازمان بسیج مستضعفین در جشنواره سراسری مالک اشتر

پایگاه مقاومت بسیج حضرت ام البنین (سلام الله علیها) حوزه حضرت زهرا زواره

فاطمه مختاریان فرمانده بسیجی پایگاه مقاومت بسیج حضرت ام البنین (سلام الله علیها) است که امسال به همت همه ی بسیجیان پایگاه اش عنوان “موفق ترین رده سازمان بسیج مستضعفین” را در جشنواره سراسری مالک اشتر بسیج کسب کرده است.
کد خبر: ۸۷۸۲۲۳۴
|
۰۵ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۵

به گزارش خبرنگار بسیج از زواره؛ فاطمه مختاریان فرمانده بسیجی پایگاه مقاومت بسیج حضرت ام البنین (سلام الله علیها) است که امسال به همت همه ی بسیجیان پایگاه اش عنوان "موفق ترین رده سازمان بسیج مستضعفین” را در جشنواره سراسری مالک اشتر بسیج کسب کرده است.

او یکی بسیجی است؛ آنقدر صمیمی و مهربان که قلب همه ی بسیجیان پایگاه برایش می تپد.شاید هم رمز موفقیت او و بسیجیان پایگاه اش در میان همه پایگاه های بسیج کشور همین باشد.

به گزارش خبرنگار بسیج از زواره؛ فاطمه مختاریان فرمانده بسیجی پایگاه مقاومت بسیج حضرت ام البنین (سلام الله علیها) است که امسال به همت همه ی بسیجیان پایگاه اش عنوان "موفق ترین رده سازمان بسیج مستضعفین” را در جشنواره سراسری مالک اشتر بسیج کسب کرده است.

به همین بهانه گفتگوی اختصاصی با این بسیجی نمونه انجام داده ایم تا با او بیشتر آشنا شویم.

ازچه سالی عضو بسیج شده اید؟

از سال 81 عضو سازمان بسیج مستضعفین شده ام. سال 89 به عنوان فرمانده پایگاه بسیج حضرت ام البنین (سلام الله علیها) منصوب شدم.

چرا بسیج را انتخاب کردید؟

بسیج یعنی فقط خدارا دیدن و برای خدا کار کردن، یعنی اخلاص؛ یعنی محکم و منطقی در راه رسیدن به هدف استقامت ورزیدن، و همچنین بسیج ادامه دهنده راه امام راحل و شهدا است.

چه فعالیت هایی در این پایگاه بسیج انجام و موجب برگزیده شدن شما شد؟

برگزاری یادواره شهدا، دیدار با خانواده شهدا ،برپایی نمایشگاه و دستاوردهای بسیجیان ، برگزاری جلسات حلقه های صالحین، برپایی مراسم در مناسب های مختلف سال، اجرای انواع مسابقات قرآنی و کتابخوانی.

طرح حلقه های صالحین چه تاثیری در پایگاه شما داشته است؟

تربیت انسان مومن، بصیر، مجاهد، فعال، انقلابی ؛ اهداف اصلی و اساسی شجره طیبه صالحین است. همچنین حلقه های صالحین یکی از طرح های ارزشی در جهت تعلیم و تریت فرزندان انقلاب و نسل جوان جامعه است که ما نیز در همین راستا با تشکیل و کیفی سازی حلقه های تربیتی صالحین پایگاه توانستیم گام های ارزشمندی برای رشد تربیتی اعضای پایگاه برداریم.

چه توصیه ای به بسیجیان دارید؟

بسیجیان با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری همیشه در راستای تحقق اندیشه و تفکر بسیجی گام بردارند چرا که نیاز امروز جامعه ما تفکر بسیجی برای رهایی از مشکلات و حرکت در مسیر رشد و توسعه ی همه جانبه است. و البته عمل به اقتصاد مقاومتی است. بسیجیان می‌بایست با توسل به اهل معرفت و استفاده از شیوه‌های معرفت الهی که یکی از آنان قرآن کریم است، سیره نبوی را به عنوان مفصر علمی قرآن و به عنوان یکی از معیارهای بزرگ لیاقت سنجی در زندگی به کار برده و دراین مسیر طی طریق نمایند.

سخن پایانی:

در پایان لازم میدانم از اعضای شورا، معاونین پایگاه و عزیزان بسیجی که این حقیر را در پیشبرد اهداف بسیج یاری کرده اند، تقدیر و تشکر کنم.

تا آخرین نفس و قطره خون با الگو گیری از ائمه اطهار (ع)، امام راحل، شهدا و مقام معظم رهبری از میهن عزیزمان در همه ی عرصه ها دفاع کرده و با پشتکار فراوان به راه خود ادامه خواهیم داد.

ش
ارسال نظرات