فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بینالود:

شناخت ارزش هاي دینی و انقلابی از جمله وظایف مهم دانش اموزان بسیجی است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بینالود در صبحگاه مشترك دانش آموزان بسيجي گفت: از مهم ترین وظایف شما، علاوه بر شناخت ارزش هاي دینی و انقلابی، کسب علم و دانش در کنار ارتقا دادن معرفت و حفظ ارزش های دینی است چراکه نیاز فردا در کسب علم امروز دانش آموزان برطرف خواهد شد.
کد خبر: ۸۷۸۱۸۲۴
|
۰۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۴


به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، سرهنگ پاسدار قدیر اسدزاده در مراسم صبحگاه مشترک دانش آموزان بسیجی شهرستان با بیان اینکه تشکیل بسیج از برکات آشکار الهی است و این امر را می توان معجزه قرن حاضر دانست گفت: اگر می بینیم کشورهای ستم دیده با الگو برداری از بسیج صحنه نبرد را به نفع خودش رقم می زند، نشانه الگو شدن این شجره طیبه در سطح جهان است.

وی افزود: بسیج در ابتدای کار نیز صرفا برای جنگ تشکیل نشده بلکه برای دفاع از ارزش های انقلاب و خون های نثار شده در این مسیر راه اندازی شد و نشان داده که در تمام عرصه های مأموریتی سربلند بوده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه  بینالود( طرقبه شاندیز )با اشاره به جمعیت بالای شهدای دانش آموز در استان خراسان رضوی اظهار داشت:در روزهایی که حتی یک موشک وجود نداشت و آمادگی دفاعی امروز را نداشتیم در جنگ سخت همین بسیجیان دانش آموز چنان درس عبرتی به دشمنان اسلام دادند که هیچ مستکبری در عالم هوس و جرأت رویارویی سخت با کشورمان را نخواهد کرد لذا امروز دشمن با درنظرگرفتن قدرت اول نظامی ایران در منطقه، جنگ نرم را انتخاب کرده است که البته بخش سختی از ادامه آن جهاد مقدس می باشد.

وی با بیان اینکه دشمن در این نبرد در پی کمرنگ تر شدن ارزش هایی از جمله حجاب، عاشورا، تشکیل خانواده و تمام مضامین اسلامی است تصریح کرد: امروز وظیفه افسران جنگ نرم به مراتب سخت تر از دفاع مقدس است لذا اجر و ثواب بیشتری هم خواهد داشت.

سرهنگ اسدزاده با انتقاد از وضعیت فاجعه بار حجاب در کشور گفت: یکی از مهم ترین وظایف بسیجیان دانش آموز، علاوه بر شناخت ارزش هاي دینی و انقلابی، کسب علم و دانش در کنار ارتقا دادن معرفت و حفظ ارزش های دینی است چراکه نیاز فردای کشور در کسب علم امروز دانش آموزان برطرف خواهد شد.

وی با تأکید بر این مطلب که دشمن با تمام ابزار وارد صحنه شده و نیاز به شناخت دشمن و جریان شناسی بسیار اهمیت دارد خاطرنشان کرد: دشمن در پی گرفتن غیرت دینی است چراکه از روحیه ایثار و شهادت طلبی ضربه خورده است لذا بایستی این شناخت را با مطالعه در همه ابعاد درسی و معرفتی ارتقا دهیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار