خبرهای داغ:
رييس سازمان بسيج طلاب استان سمنان:

جامعه روحانيت در دفاع از انقلاب اسلامي ثابت قدم است

رييس سازمان بسيج طلاب استان سمنان با اشاره به نقش طلاب در دفاع مقدس گفت: طلاب و روحانيون با تغيير شكل جنگ به تهديد نرم همچنان در دفاع از انقلاب اسلامي پا به كار و ثابت قدم هستند.
کد خبر: ۸۷۸۱۱۰۰
|
۰۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۱
حجت الاسلام و المسلمين مهدي مقري در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاري بسيج در سمنان با اشاره به اينكه روز دوم آذرماه سالروز صدور فرمان تاريخي امام خميني(ره)‌و تشكيل بسيج طلاب است، اظهار داشت: صدور اين فرمان خاص نشاندهنده جايگاه عظيم و رفيع قشر طلاب و روحانيان است.

وي افزود: ويژگي جايگاه خاص روحانيون با سفارش كردن رهبر معظم انقلاب و انقلابي ماندن طلاب و روحانيون بيشتر نمايان مي شود، اگر نگاه كوتاهي به تاريخ انقلاب داشته باشيم، تأثير فراوان روحانيت بر پيروزي انقلاب اسلامي را مي بينيم.

رييس سازمان بسيج طلاب و روحانيون استان سمنان گفت: اگر ملت ايران در مقابل نقشه ها و توطئه‌هاي شوم دشمنان تا كنون پيروز شده اند؛ يكي از مهمترين علت هاي اين پيروزي حضور روحانيت در خط مقدم مبارزه و تبعيت مردم شريف ايران از روحانيت است.

مقري اظهار داشت: حضور به موقع روحانيت در دفاع از انقلاب و اسلام، ‌روشنگري و بصيرت افزايي عموم مردم نسبت به خطرات و توطئه‌هاي دشمنان است كه كشتي انقلاب را به پيش مي برد و داراي ثباتي مثال زدني است.

وي بيان داشت:‌ روحانيت اگر چه در دفاع مقدس و عرصه هاي نظامي هم نقش هاي متعددي در قالب رزمنده مثل تبليغ، فرمانده گروهان،‌فرمانده گردان و غيره را ايفاد مي كرد؛ اما امروز با تغيير شكل جنگ به تهديد نرم همچنان در دفاع از انقلاب اسلامي پا به كار و ثابت قدم است.

رييس سازمان بسيج طلاب استان سمنان تصريح كرد: روحانيون امروز با حضور در عرصه هاي متعدد بسيج مانند راهيان نور،‌اردوهاي جهادي،‌حلقه هاي صالحين، هاديان سياسي و ... مشغول انجام وظيفه و خدمت به انقلاب و اسلام هستند.

مقري اظهار داشت: طلاب و روحانيون استان سمنان به مناسبت فرصت به دست آمده در هفته بسيج روز دوم آذر كه مصادف شد با روز قشر بسيج طلاب بار ديگر با رهبري و آرمان هاي امام راحل تجديد بيعت مي كنند و تا نفس در جان دارند در انجام وظايف خود نسبت به انقلاب و اسلام كوتاهي نخواهند كرد.

بر اساس اين گزارش؛ امروز دوم آذرماه در شاهرود به مناسبت تشكيل بسيج طلاب همايش به همين نام در حسينيه قلعه شهرستان شاهرود با سخنراني مدير حوزه هاي علميه برادران استان سمنان حجت الاسلام مهدي نژاد برگزار شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار