خبرهای داغ:
مسئول سیاسی سپاه ناحیه همدان تأکید کرد

ضرورت تبیین مبانی و اندیشه و گفتمان بسیجی از زوایای مختلف

مسئول سیاسی سپاه ناحیه همدان با تأکید بر ضرورت تبیین مبانی واندیشه و گفتمان بسیجی از زوایای مختلف ابراز داشت: مهمترین و زیربنایی‌ترین رکن و مبنای اصلی و خمیرمای اندیشه و تفکر بسیجی خدامحوری است.
کد خبر: ۸۷۸۱۰۱۲
|
۰۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۵
مهدی علوی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان ضمن تبریک هفته بسیج اظهار داشت: بسیج در شکل‌گیری، استقرار حاکمیت اسلامی و مقابله و خنثی‌سازی تهدیدات نقش زیربنایی داشته است.

وی افزود: استمرار و تداوم انقلاب در چارچوب اصول و ارزش‌ها، بستگی به حاکمیت تام و تمام اندیشه و فرهنگ بسیجی در ارکان نظام و جامعه دارد.

مسئول سیاسی سپاه ناحیه همدان تصریح کرد: می‌توان ادعا کرد که در حال حاضر استمرار انقلاب و نظام اسلامی بیشتر از هر زمان وابسته به اندیشه، تفکر و منش و رفتار بسیجی است که غفلت از این موضوع پیامدهای ناگوار گوناگونی را برای بزرگ‌ترین انقلاب توحیدی پس از عصر بعثت و امامت به دنبال خواهد داشت.

*خدامحوری مهمترین رکن تفکر بسیجی

وی با تأکید بر ضرورت تبیین مبانی واندیشه و گفتمان بسیجی از زوایای مختلف ابراز داشت: مهمترین و زیربنایی‌ترین رکن و مبنای اصلی و خمیرمای اندیشه و تفکر بسیجی خدامحوری است یعنی اتکاء به مبدأ لایزال ذات ربوبی و درحقیقت، الهی و خدایی شدن.

علوی داشتن اخلاص را از ویژگی‌های فرد بسیجی دانست و خاطرنشان کرد: بسیجی کسی است که ایمان و عشق به معبود حقیقی همه وجودش را فرا گرفته باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات