خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه بهار:

بسیج یک نیروی سازش‌ناپذیر و پیرو مکتب عاشوراست

فرمانده سپاه ناحیه بهار گفت: بسیج این افتخار را دارد که یک نیروی سازش‌ناپذیر و پیرو مکتب عاشورا و تحت فرماندهی رهبر معظم انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۸۷۸۰۵۷۱
|
۰۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از بهار، سرهنگ غلام‌رضا رجبی در دیدار کارکنان و بسیجیان با امام جمعه بهار ضمن گرامیداشت هفته بسیج اظهار داشت: در عرصه جهاد فرهنگی، اقدامات محوری بسیار خوبی در حال پیگیری است.

وی افزود: آگاه‌سازی و بصیرت‌افزایی به منظور هدایت افکار عمومی نسبت به ماهیت و ابعاد تهدیدات نرم از جمله این اقدامات است که در دستور کار قرار بوده و اجرایی می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه بهار تصریح کرد: امروز مقاومت اسلامی ضمن الگوگیری از بسیج ضربات بسیار مهلکی را به استکبار وارد ساخته و هر روز دنیا شاهد فروپاشی اردوگاه غرب در سطح منطقه است.

وی عنوان کرد: بسیج این افتخار را دارد که یک نیروی سازش‌ناپذیر و پیرو مکتب عاشورا و تحت فرماندهی رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

رجبی در ادامه به تشریح برنامه ‌ای هفته بسیج در سطح شهرستان بهار پرداخت و افزود: بیش از 120 عنوان برنامه متنوع از سوی سپاه ناحیه بهار برای این ایام در سطح شهرستان برنامه‌ریزی شده است.

وی خاطرنشان کرد: تجمع بسیجیان، برگزاری یادواره‌های شهدا، مسابقات فرهنگی و ورزشی، دیدار با خانواده شهدا و جانباران و... از جمله این برنامه‌ها است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات