خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه نهاوند خبر داد

پرداخت بیش از 30 میلیارد ریال تسهیلات اقتصاد مقاومتی در نهاوند

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند از پرداخت بیش از 30 میلیارد ریال تسهیلات اقتصاد مقاومتی به 390 متقاضی در شهرستان نهاوند خبر داد.
کد خبر: ۸۷۸۰۵۴۰
|
۰۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، سرهنگ کامران کریمی در دیدار بسیجیان با امام جمعه شهرستان نهاوند به مناسبت هفته بسیج ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای شهرستان و مدافعین حرم بیان داشت: در هفته بسیج بیش از ۱۶۰ برنامه متنوع در سطح شهرستان برگزار می‌شود.

وی افزود: از مهمترین این برنامه ها تجمع 3 هزار نفری بسیجیان شهرستان با حضور سردار ابوحمزه، فرماندهی سپاه انصارالسحین(ع) استان همدان در مصلی این شهرستان است.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند با بیان اینکه این مراسم پنجم آذر ماه ساعت ۹ صبح برگزار می‌شود، ابراز داشت: غبارروبی گلزار شهدا، دیدار با خانواده شهدا، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی و... نیز از دیگر برنامه‌های اجرایی در این هفته است.

وی با بیان اینکه برگزاری یادواره‌های شهدا نیز از دیگر برنامه‌های هفته بسیج است، عنوان کرد: هفته بسیج فرصت بسیار خوبی برای برگزاری یادواره های شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

کریمی با اشاره به فعالیت‌های انجام شده در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی خاطرنشان کرد: در این زمینه بیش از 30 میلیارد ریال تسهیلات به 390 متقاضی پرداخت شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات