خبرهای داغ:
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ملایر خبر داد

خدمات‌رسانی به 221 هزار زائر در موکب حضرت فاطمه‌الزهرا(س) در ملایر

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ملایر گفت: موکب حضرت فاطمه الزهرا (س) ملایر تاکنون به 221 هزار زائر خدمات‌رسانی کرده است.
کد خبر: ۸۷۸۰۶۶۸
|
۰۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۰

حسین قبادی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ملایر با اشاره به فعالیت موکب‌ها در سطح شهرستان برای خدمات رسانی به زائران اظهار داشت: موکب حضرت فاطمه الزهرا (س) ملایر با حمایت‌های مردمی، خیرین و از محل اجرای موقوفات شهرستان و دستگاه‌های اجرایی خدر حال خدمات رسانی به زوار است.

وی افزود: این موکب در مسیر رفت زائرین در ورودی به بهشت هاجر مستقر بود و در برگشت به روستای جوراب جنب حوزه علمیه تغییر مکان داده است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ملایر پیش‌بینی‌ها و برنامه‌ریزی‌های اولیه برای خدمت‌رسانی زائرین را ۳۵۰هزار نفر بیان کرد و گفت: خوشبختانه تا امروز به 221 هزار نفر خدمات رسانی شده است.

وی خاطرنشان کرد: این خدمات شامل غذای گرم، پذیرایی میان وعده، مشاوره مذهبی، اسکان شبانه و توزیع لباس گرم بین زائرین مستعد به کمک بوده است.

قبادی اظهار امیدواری کرد: این موکب تا سالروز شهادت امام رضا(ع) بتواند به خدمات رسانی ادامه دهد تا از زائرین عراقی که برای زیارت حرم مطهر امام هشتم مشرف می‌شوند پذیرایی کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات