خبرهای داغ:
فرماندار اسدآباد با تأکید بر فعال‌تر بودن موکب‌ها گفت: مسئولان شهرستان پشتیبانی لازم را در این زمینه داشته باشند.
کد خبر: ۸۷۸۰۰۷۷
|
۳۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از اسدآباد، حسين افشاری در جمع فرماندهان انتظامی و سپاه، مسئولان شهرستان اسدآباد با تسلیت اربعین حسینی و گرامیداشت هفته بسیج با تأکید بر فعال‌تر بودن موکب‌ها اظهار کرد: مسئولان شهرستان پشتیبانی لازم را در این زمینه داشته باشند.

وی افزود: مسئولین ادارات نسبت به خدمت‌رسانی مناسب به زائرین اربعین اهتمام لازم را داشته و حضوری فعال در شهرستانرا داشته باشند.

فرماندار اسدآباد همچنین با اشاره به برگزاری اجلاسیه نماز از تمام مسئولین و دستگاه‌های اداری خواست در این برنامه حضور داشته باشند.

* بسیج مدرسه عشق است

امام جمعه اسدآباد نیز در ادامه با بیان اینکه بسیج از نظر بنیان‌گذار انقلاب و رهبر انقلاب معانی فراوانی دارد، گفت: بسیج مدرسه عشق است.

حجت‌الاسلام سیدموسی حسینی‌مجد افزود: نباید بسیج را به مدرسه و ادارات و محلات محدود کنیم چراکه امام فرمود ما باید بسیج را در بین تمامی مردم راه بیاندازیم.

امام جمعه اسدآباد با اشاره به راهپیمایی و پیاده‌روی اربعین حسینی تصریح کرد: امروز بسیج مردمی و مردم با صلابت و اعتقاد با اینکه خطر داعش را احساس می‌کنند باز هم راهپیمایی می‌کنند و آن را با شکوه تمام انجام می‌دهد.

وی عنوان کرد: ما باید فرزندان خود را طوری تربیت کنیم که اخلاص کامل داشته باشند و مانند نیروهای بسیجی زمان جنگ باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات