خبرهای داغ:
پیام نماینده مردم کبودراهنگ در مجلس در پی شهادت زائران ایرانی در حله:
در پیام نماینده مردم کبودراهنگ در مجلس شورای اسلامی در پی شهادت زائران ایرانی در حله آمده است: اربعينيان امسال با حضور شجاعانه در سرزمين نينوا ترس و واهمه در دل يزيديان زمان اين فرزندان بلعم باعورا كه با فتاواي شيطاني شيعه‌كشي را ثواب و جهاد مي‌دانند، كاشتند.
کد خبر: ۸۷۸۳۱۶۷
|
۰۵ آذر ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از کبودراهنگ، محمدعلی پورمختار نماینده مردم کبودراهنگ در مجلس شورای اسلامی در پی شهادت زائران ایرانی در حله پیامی صادر کرد.

در این پیام آمده است: «بكشيد ما را ملت ما بيدارترمي شود» امام خميني(ره) در پاسخ ترورها و انفجارات توسط گروه خودفروخته منافقين اين گونه سخن گفتند، سخني برخاسته از اصالت انقلاب كه منبعث ازانقلاب كربلا بود.

این پیام می‌افزاید: در كربلا خون بر شمشير پيروز شد و جوشش خون‌هاي مظلومين، بناي حكومت امويان را نابود ساخت و امروز به ٢٠ ميليون سرباز جانباز و آماده دفاع ازاسلام رسيده است.

در این پیام آمده است: اربعينيان امسال باحضورشجاعانه در سرزمين نينوا ترس و واهمه در دل يزيديان زمان اين فرزندان بلعم باعورا كه با فتاواي شيطاني شيعه‌كشي را ثواب و جهاد مي‌دانند، كاشتند و آمريكا و انگليس و اسرائيل سراسيمه از امنيت اربعين با دلارهاي نفتي و فتاواي دلاري مفتيان منحرف دست به جنايت جديد زدند و خون پاك ده‌ها اربعيني را در اين سرزمين كرب وبلا برزمين ريختند.

در بخش دیگری این پیام می‌افزاید: امام(ره) فرمود شهادت فخراولياء الهي است، شهادت خط علي(ع) و آل علي(ع) است واين خون‌هاي پاك و مطهراست كه اسلام و انقلاب و اين نظام مقدس را بيمه كرده و حفظ خواهد كرد.

این پیام می‌افزاید: خوشا به حال آنان كه با شهادت رفتند و اكنون اين قهرمانان ابدي «عندربهم يرزقون» نظاره‌گر ما جاماندگان و خاكيان هستند تا چگونه رهروان صادقي باشيم.

در این پیام آمده است: شيرزنان و قهرمان مرداني كه در حمله تروريستي داعش شربت شهادت نوشيدند پيشتراز زمزم زيارت اباعبدالله الحسين(ع) جانشان را شسته و دل در گرو سالار شهيدان نهاده بودند و الان در سر سفره مولايشان سرود وصل مي خوانند و جاماندگان را به اين ضيافت و بزم حضور نزد رب الارباب دعوت مي كنند.

همچنین این پیام می‌افزاید: شهادت اين عزيزان از ايران اسلامي و افغانستان و عراق را تبريك و تسليت عرض مي نمايم و يقين دارم زمينه هاي نابودي داعش و حاميانش و عوامل ديگر با ريختن اين خون‌ها فراهم شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات