خبرهای داغ:
مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه امام حسین(ع):

شعار «مرگ بر آمریکا» تا آخرین نفس ادامه دارد

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه امام حسین(ع) گفت: ما تا زمانی که دشمن اسلام و انقلاب دست از خوی استکباری خود برندارد و تا آخرین نفس «مرگ بر آمریکا» می گوییم.
کد خبر: ۸۷۸۰۱۲۴
|
۳۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از تویسرکان، حجت الاسلام نصرت شمس اللهی در مراسم عزاداری اربعین حسینی در مسجد جامع تویسرکان با استناد به آیات و احادیث، بیان داشت: جهاد اکبر که به زیبایی توسط مقام معظم رهبری تبیین شده است، سازش نکردن با دشمن و دوری از اطاعت دشمنان دین و تسلیم نشدن در برابر خواسته های آنان است.

وی با بیان اینکه مطابق با آیات الهی سازش با دشمنان دین و تن دادن به خواسته های آنان بی تقوایی است، اظهار کرد: امروز برخی ها حرف از سازش با امریکایی می زنند که خود را کدخدای جهان می داند، این گونه سخنان خلاف ارزش های اسلامی، سیره انبیاء و اولیاء الهی است، چرا که دشمنان دین هرگز تا دین مؤمنان را نگیرند از دشمنی دست بر نمی دارند.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه امام حسین(ع) افزود: اگر کسی تقوای الهی پیشه کند و خدا را قدرت کامله بداند هرگز از دشمنان اسلام ترس به دل نمی برد، چرا که خوب می داند اگر امتی دلش با خدا باشد خدا برای او بس است.

شمس اللهی عنوان کرد: آنان که خیال می کنند آمریکا قدرت دنیا است و حرف از مذاکره و سازش می زنند با فرهنگ قرآنی فاصله گرفته اند، آنان نمی دانند که امریکا و هم پیمانانش تا دین امت اسلامی را نگیرند کوتاه نمی آیند.

وی تصریح کرد: حزب شیطان به دنبال ضربه زدن به اسلام و مبانی حقیقی آن است و انرژی هسته ای و موارد دیگر بهانه ای بیش نیست و ما باید با تأسی از سید و سالار شهیدان(ع) هیچ گاه در برابر ظلم و کفر و امویان زمانه عقب نشینی نکنیم.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه امام حسین(ع) گفت: برخی ها می گویند تا کی می خواهید «مرگ بر امریکا» و «مرگ بر اسراییل» بگویید، باید دانست که این افراد از آموزه های دینی فاصله گرفته اند، ما تا زمانی که این دشمن اسلام و انقلاب دست از خوی استکباری خود برندارد و تا آخرین نفس «مرگ بر امریکا» می گوییم.

شمس اللهی با بیان اینکه اگر امروز در برابر امویان زمان کوتاه بیاییم به دوران جاهلیت و ستمشاهی بازخواهیم گشت، عنوان کرد: برخی ها پز می دادند که هواپیما خریداری کردیم، تحریم ها برداشته شده و ایران گلستان می شود، اما همین هفته گذشته شاهد بودیم که کنگره امریکا مجوز فروش هواپیما به ایران را لغو کرد.

وی با تأکید بر اینکه آن هایی که دل در گرو امریکا داشتند امروز متوجه شدند که حزب شیطان دست عاطفه بر سر ملت ما نمی‌کشد، افزود: چه کسی حاضر می شود برای رنگین تر شدن سفره های مادی خود دست از اسلام بردارد، بی تردید هیچ مسلمان و آزاده ای چنین ذلتی را نمی پذیرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات