خبرهای داغ:
مدیر جهاد کشاورزی برخوار:

پیگیر افتتاح نمایشگاه دائمی مشاغل خانگی هستیم/ خلاء های قانونی این مشاغل مرتفع می شوند

نقدی گفت: در زمینه مشاغل خانگی تلاش ما بر این خواهد بود که در حداقل زمان ممکن موانع قانونی پیش روی این مشاغل را برطرف کنیم.
کد خبر: ۸۷۷۹۵۰۳
|
۲۹ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان برخوار در حاشیه نمایشگاه تولیدات مشاغل خانگی در شهر دستگرد، ضمن تقدیر و تشکر از برگزارکنندگان این نمایشگاه گفت: یکی از مباحثی که هم نظر رهبر معظم انقلاب و هم نظر مسئولان شهرستان برخوار است، موضوع درون زایی و برون نگری در زمینه اقتصادی است.

عباس نقدی با بیان اینکه نمایشگاه مشاغل خانگی یکی از نمودهای موضوع درون زایی است، افزود: جای افتخار و مباهات است که جوانان و بانوان این شهرستان با ابتکار و خلاقیت از ظرفیت های شهرستان استفاده کرده و بسیاری از نیازهای شهرستان را فراهم و تامین می کنند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: وظیفه ما مسئولان این است که این جوانان و بانوان شهرستان را تشویق و ترغیب کنیم تا فعالیت ابتکاری آن ها گسترش و رواج پیدا کند.

این مسئول در رابطه با اخذ تسهیلات و مجوزهای قانونی و برگزاری نمایشگاه دائمی در شهرستان برخوار اظهار کرد: پس از بازدید از نمایشگاه مصمم شدیم در اسرع وقت با نظر فرماندار شهرستان، نماینده مجلس و سایر مسئولانی که در این رابطه نقش دارند جلساتی را برگزار کنیم تا ضمن تسهیل روند اخذ مجوزهای قانونی و مرتفع کردن خلأ آن، مکانی را برای برپایی نمایشگاه های دائمی مشاغل خانگی در شهرستان ایجاد کنیم تا به این طریق با تبلیغات و اطلاع رسانی عمومی مردم، این گونه مشاغل رونق بیشتر بگیرد.

نقدی با اشاره به این که سازمان جهاد کشاورزی با همکاری جهاد سازندگی و ناحیه مقاومت بسیج سپاه برخوار کلاس ها و دوره های آموزشی متعددی را در مراکز خدماتی کشاورزی در شهر حبیب آباد به صورت تخصصی برگزار می کند، اثربخشی این دوره های آموزشی را بسیار خوب ارزیابی کرد و گفت: با برگزاری این دوره های آموزشی در سال گذشته، شاهد رشد چشمگیر در زمینه های کشت زعفران، پرورش قارچ، پرورش شترمرغ و کشت پسته در شهرستان بودیم.

مدیر جهاد کشاورزی برخوار یادآور شد: در زمینه مشاغل خانگی نیز تلاش ما بر این خواهد بود که در حداقل زمان ممکن موانع قانونی پیش روی این مشاغل را برطرف کنیم.

ارسال نظرات