خبرهای داغ:
تمدید تحریم ها ی 20 ساله ایران یک بربریت است

امام جمعه اردستان بیان کرد

حجت الاسلام حسن دهشیری در خطبه نماز جمعه این شهر در مسجد موسی بن جعفر (ع) افزود: تمدید تحریم ها ی ایران بعد از برجام همانطور که دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت: لگد زدن به برجام و یک نوع بدعهدی است.ایشان در سخنان خود ضمن تجلیل از ایثار و فداکاری مردم استان اصفهان آنان را مردمی ولایت مدار ،عالم ، مبتکر و کارآمد و فرهنگی و هنر پرور و شهادت طلب نامیدندامام جمعه اردستان در پایان در گذشت سرکار مرضیه حدید چی( دباغ )را تسلیت گفت و از تلاش و زحمت ها و فداکاری های ایشان برای انقلاب تقدیر کرد.
کد خبر: ۸۷۷۹۳۳۶
|
۲۹ آبان ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردستان،امام جمعه اردستان گفت: تمدید مجدد تحریم های 20 ساله ایران توسط مجلس نمایندگان امریکا یک بربریت است.

به حجت الاسلام حسن دهشیری در خطبه نماز جمعه این شهر در مسجد موسی بن جعفر (ع) افزود: تمدید تحریم ها ی ایران بعد از برجام همانطور که دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت: لگد زدن به برجام و یک نوع بدعهدی است.

وی با بیان این که آنهائی که وقتی اسم امریکا را می شنوند آب از دهانشان راه می افتد بدانند امریکا یک ببر پوشالی و خالی از هرگونه مردانگی و جوانمردی است.

خطیب جمعهاردستان افزود: انتخابات اخیر امریکا نشان داد این کشور از درون خالی و هیمنه آن پوشالی و فقر ، تنگدستی، فساد وفحشا درآن بیداد کرده 45 میلیون تن از مردمش بن غذا دریافت می کنند.

حجت الاسلام دهشیری با اشاره به دیدار جمعی از مردم استان اصفهان با رهبر معظم انقلاب اسلامی خاطر نشان کرد: ایشان در سخنان خود ضمن تجلیل از ایثار و فداکاری مردم استان اصفهان آنان را مردمی ولایت مدار ،عالم ، مبتکر و کارآمد و فرهنگی و هنر پرور و شهادت طلب نامیدند .

وی توجه دادن مسئولین به اجرای برنامه های اقتصاد مقاومتی واستواری در مقابل دشمنان را یادآور شد و افزود: همه موظفند به اجرای فرامین مقام عظمایولایت هستیم .

امام جمعه اردستان اربعین حسینی را نمادهمبستگی و برابری و مهربانی و عظمت تشیع دانست و خاطر نشان کرد:اگراین همبستگیدر بین کلیه فرق و مذاهب اسلامی بوجود آید هیچ قدرتی در جهان یارای مقاومت در مقابل کشورهای اسلامی را نخواهد داشت.

دهشیری ضمن تبریک و تسلیت شهادت محسن خزاعی اظهار امیدواری کرد: همه کسانی که در عرصه خبرو خبر رسانی فعالیت دارند راه او را ادامه داده هم چون او مخلص –صریح و صادق و امین باشند.

وی با اشاره به هفته بسیج گفت: جایگاه بسیج در جامعه رفیع بوده باید همچنان ارتقاء یابد.

امام جمعه اردستان در پایان در گذشت سرکار مرضیه حدید چی( دباغ )را تسلیت گفت و از تلاش و زحمت ها و فداکاری های ایشان برای انقلاب تقدیر کرد.

شهرستان اردستان با 45 هزار تن جمعیت در 118 کیلومتری شمال مرکز استان اصفهان قرار دارد.


ارسال نظرات