خبرهای داغ:
خادم اباعبدالله الحسین(ع) تأکید کرد

ضرورت توجه به کارهای فرهنگی در موکب‌ها

خادم اباعبدالله الحسین(ع) با اشاره به حضور پررنگ بانوان در خدمات‌رسانی به زائران اربعین حسینی بر ضرورت توجه به کارهای فرهنگی در موکب‌ها تأکید کرد.
کد خبر: ۸۷۷۸۵۴۴
|
۲۶ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، قلیچ‌خانی در همایش خادمین حسینی که در حسنیه امام(ره) برگزار شد، با توجه به بیانات مقام معظم رهبری اظهار داشت: موکب‌هایی که در کشور عراق مستقر شده‌اند توسط ایرانی‌ها برپا شده و باید تلاش شود عراقی‌ها خود میزبان باشند و این میزبانی را از آنان نگیریم.

وی گفت: ما برای اینکه در اربعین سهمی داشته باشیم و کاری کنیم که ما را خادم الحسین(ع) حساب کنند، در همدان 9 موکب دائم برپا شده است.

خادم اباعبدالله الحسین(ع) با اشاره به حضور پررنگ بانوان در خدمات‌رسانی به زائران اربعین حسینی ابراز داشت: در پشت این موکب‌ها نیاز به خادم خانم داریم و قرار نیست که فقط بحث تغذیه باشد کارهای فرهنگی نیز باید انجام شود.

وی عنوان کرد: کلیه امور در آشپزخانه موکب توسط خواهران انجام می‌شود و از خواهران طلبه نیز در بحث پاسخگویی به زائران استفاده می‌شود.

قلیچ‌خانی در ادامه افزود: کار اعظم خادمین حسینی جمع آوری اقلامی از قبیل برنج، گوشت، شکر، چای، ترشی، مربا، تنقلات، آجیل و پول نقد و ... است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات