خبرهای داغ:
مدیر کانون بسیج فرهنگیان ناحیه یک همدان عنوان کرد

حلقه‌های صالحین بستری برای ایجاد تمدن اسلامی

مدیر کانون بسیج فرهنگیان ناحیه یک همدان گفت: در ایجاد تمدن اسلامی باید تاثیرگذار باشیم و یکی از روش‌ها برای تاثیرگذاری بهتر تشکیل حلقه‌های صالحین است که محتوای آن برگرفته از اسلام ناب محمدی است.
کد خبر: ۸۷۷۶۷۸۷
|
۲۲ آبان ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، اکبر کاوسی‌امید در کارگاه آموزشی صالحین با بیان اینکه حلقه صالحین همان «لبیک یا مهدی(عج)» است، اظهار داشت: هدف حلقه صالحین ساختن زیربنای فکری سربازان حضرت ولیعصر(عج) است.

وی با اشاره به آیه‌ای از قرآن کریم ابراز داشت: دین خدا قرار است در سراسر عالم فراگیر شود و وظیفه ما در حلقات صالحین این است که در مرحله اول خود و سپس اعضایی که در حلقه صالحین ما حضور دارند را برای جهانی کردن دین خدا آماده و همراه کنیم.

مدیر کانون بسیج فرهنگیان ناحیه یک همدان افزود: این یک وظیفه بسیار بزرگی است و ما باید برای حضرت ولی عصر(عج) که می‌خواهد دین را در سرتاسر عالم فراگیر کند زمینه‌هایش را فراهم کنیم.

وی با بیان اینکه هدف اصلی نظام اسلامی ایجاد یک تمدن اسلامی‌ است، اظهار داشت: عده‌ای براین باور هستند که تمدن اسلامی یک واژه شعاری در فضای تئوری و نظری استکه عملی نمی‌شود و هیچ گاه تحقق نخواهد یافت.

کاوسی‌امید اضافه کرد: تصور و باور این افراد غلط است و ما روزی را خواهیم دید که تمدن اسلامی در سراسر عالم تحت حکومت حضرت ولیعصر(عج) شکل خواهد گرفت.

وی ادامه داد: تا زمان ظهور حضرت ولیعصر(عج) باید سخت کار کنیم و در روز ظهور این سخت کارکردن‌ها به نقطه عطف خود خواهد رسید.

مدیر کانون بسیج فرهنگیان ناحیه یک همدان با بیان اینکه سربازان حضرت ولیعصر(عج) خوابشان پشت مرکب است، خاطرنشان شد: برای تحقق و عملیاتی کردن تمدن اسلامی باید با تمام وجود تلاش کرد و امروز امثال سردار سلیمانی‌ها این گونه هستند و خوابشان پشت مرکب است.

وی در پایان با تاکید بر تشکیل حلقه‌های صالحین با کیفیت و ارتباط گیری موثر افزود: در ایجاد تمدن اسلامی باید تاثیرگذار باشیم و یکی از روش‌ها برای تاثیرگذاری بهتر تشکیل حلقه‌های صالحین است که محتوای آن برگرفته از اسلام ناب محمدی است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات