خبرهای داغ:
فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه اتفاقاتی که در عراق، یمن، افغانستان و... می‌افتد، نشانگر تحول اساسی و بنیادی در منطقه غرب کشور است، گفت: این تحول شکل‌گیری تمدن بزرگ اسلامی با محوریت ایران اسلامی است.
کد خبر: ۸۷۸۱۰۹۱
|
۰۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از اسدآباد، سردار غلامعلی ابوحمزه در نشست نهضت روشنگری با موضوع «جبهه مقاومت» در مسجد شهرک جانبازان شهر اسدآباد با اشاره به شرایط جنگ و وجود ناامنی‌ها در سوریه،، اظهار کرد: اگر امروز بسیجیان رزمنده ایرانی به ‌عنوان مدافع حرم در سوریه نباشند، ما باید با داعش و گروه‌های تکفیری در ایران مبارزه کنیم.

وی با اشاره به اینکه سوریه تنها کشوری بود که در دوران جنگ 8 ساله عراق علیه ایران، کمک‌های در زمینه مهمات داشت، افزود:امروز این وظیفه هر ایرانی است که در این جنگ آنان را حمایت کند چرا که آنان کمک‌هایی را در آن دوران به ما داشتند.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه امروز باید هر خواهر بسیجی به عنوان یک مدافع حرم در خدمت جبهه مقاومت باشد، تصریح کرد: تاکنون بسیاری از کمک‌های مردمی در سطح استان جمع‌آوری و به جبهه مقاومت تحویل شده است.

وی با بیان اینکه کشور سوریه فقیر نیست و به لحاظ آب و هوایی و وجود دامداری و کشاورزی در موقعیت خوبی بوده‌اند، افزود: البته امروز به دلیل همین جنگ عمده زیرساخت‌های کشاورزی و دامداری آنان از بین رفته است و می‌طلبد ما به عنوان مدافعان حرم به هر طریقی به آنان کمک‌هایی را داشته باشیم.

ابوحمزه با بیان اینکه برخی در شبکه‌های اجتماعی موجی به راه انداخته و می‌گویند که مدافعان حرم پول گرفته‌اند، افزود: این رزمندگان با عشق و علاقه به اهل‌بیت (ع) و اسلام گام در این عرصه برداشته و متأسفانه افرادی ناجوانمردانه به دنبال توهین به این قشر هستند.

وی با بیان اینکه اتفاقاتی که در عراق، یمن، افغانستان، پاکستان، لیبی و تونس می‌افتد، نشانگر تحول اساسی و بنیادی در منطقه غرب کشور است، افزود: این تحول شکل‌گیری تمدن بزرگ اسلامی با محوریت ایران اسلامی است.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با اشاره به نقش زنان در پشت جبهه جنگ تحمیلی، خاطرنشان کرد: امروز باید بانوان در حد و توان خود با جمع‌آوری کمک‌های به جبهه مقاومت داشته باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات