خبرهای داغ:
مسئول فاواي حوزه حضرت زهرا(س) همدان خبر داد

برگزاری اولين كارگاه آموزشي خبرنويسي حوزه حضرت زهرا(س) همدان

مسئول فاواي حوزهحضرت زهرا(س) همدان از برگزاري اولين كارگاه آموزشي خبرنويسي با حضور مسئولين فاواي پايگاه‌هاي حوزه حضرت زهرا(س) ناحیه همدان خبر داد.
کد خبر: ۸۷۷۷۹۶۱
|
۲۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۷

طيبه يوسفي مظاهر در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: اولين كارگاه آموزشي خبرنويسي به منظور بهره‌برداري هر چه بيشتر از سايت‌هاي عملكردي با حضور مسئولين فاواي پايگاه‌ها برگزار شد.

وی در خصوص هدف برگزاري این كارگاه عنوان کرد: اين كارگاه با عنوان «کارگاه آموزش خبرنویسی مقدماتی» با هدف ارتقاء سطح توانمندی و کسب مهارت‌های لازم در خبرنويسي و بهبود خبرنویسی در سایت‌هاي عملكردي و صالحين برگزار شد.

مسئول فاواي حوزه حضرت زهرا(س) همدان افزود: دراين كارگاه آموزش‌هايي در خصوص تيتر، روتيتر، ليد، نگارش صحیح جملات و شیوه صحیح خبرنویسی، عناصر اصلي و 6 گانه خبري ارائه شد.

وی با بیان اينكه این كارگاه به صورت تئوري و عملي برگزار شد، ابراز داشت: به منظور افزايش آموزش هر چه بهتر در اين كارگاه، مسئولين فاواي پايگاه‌ها به تمرين خبرنويسي پرداختند.

یوسفی‌مظاهر از برگزاري دومين كارگاه خبرنويسي طي ماه‌هاي آينده خبر داد و يادآور شد: در كارگاه‌هاي بعدي بهآموزش مباحثي چون سبك‌هاي خبري، انجام مصاحبه، تهیه و تنظیم خبر بر اساس مشاهده فیلم به صورت گروهی و کارگاهی با اهداف آموزشی و کاربردی پرداخته می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات