خبرهای داغ:
مسئول تخریب در نیروی زمینی سپاه عنوان کرد

ایران محور سیاسی در مقابل حرکت‌های صهیونیستی و استکباری/ بیانات رهبری نقشه راه حرکت انقلاب

مسئول تخریب در نیروی زمینی سپاه گفت: محور سیاسی در مقابل حرکت‌های صهیونیستی، استکباری و ظلم در ایران قرار دارد و ما باید قدر بدانیم و از آن استفاده کنیم.
کد خبر: ۸۷۷۵۶۱۵
|
۱۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، سرهنگ محمدرضا جعفری در یادواره شهدای مدافع حرم و شهدای دانشجو در دانشکده سما ملایر با گرامیداشت یاد شهدا اظهار داشت: ملایر در زمان دفاع مقدس و اکنون نیز در جبهه مقاومت با اهدای شهدای گرانقدری همچون سردار «همدانی»، «شاملو»، «فانوسی» و «ابراهیم‌خانی» یار و یاور نظام بوده و هستند و همچنین شهدای بزرگی را که خط شکن در امر تخریب و مهندسی بودند، تقدیم کرده است.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری افزود: کلماتی که ایشان به کار می‌برند باید در نمودارهای فنی کاملا مهندسی طراحی شده و از کلید واژه‌های آن استفاده شود و روی آنها کار کرد و از آن به عنوان نقشه راه استفاده کرد.

مسئول تخریب در نیروی زمینی سپاه با یادآوری حماسه اربعین گفت: همه باید در این صحنه شرکت کنند امام حسین (ع) فقط برای شیعیان نیست بلکه به همه بشریت تعلق دارد.

وی ادامه داد: مکتب شیعه نگاه عقلایی دارد و به کسی توهین نمی‌کند چراکه اهل بیت(ع) نیز با روشن کردن چراغ راه جامعه را حرکت دادند و آن چیزی که باعث جذب دیگران می شود روشنی و روشنگری است.

جعفری افزود: دشمنان روی بیانات مقام معظم رهبری کلمه به کلمه کار می کنند و از بیانات ایشان بهره برداری می کنند با وجود اینکه نگاه آنان انحرافی است.

وی تصریح کرد: سردار شهید همدانی در ابتدای هجوم داعش به دمشق ظرف ۲۴ساعت درگیری نفس‌گیر در دمشق با مدیریت صحنه باعث نجات دمشق شد و امروز ما در حلب قرار داریم، حلبی که ترکیه آن را به عنوان یکی از استان‌های خود می‌خواند با یاری خداوند به آغوش اسلام برگشت.

مسئول تخریب در نیروی زمینی سپاه با بیان اینکه حلب قدمگاه امام سجاد(ع ) و محل سخنرانی حضرت زینب (س) است، ابراز داشت: حلب از نظر استراتژیک در جهان اسلام بعد از تهران و استانبول یک منطقه استراتژیک است.

وی گفت: از چین گرفته تا اروپایی دنبال وارد کردن نیرو در سوریه هستند و ما اکنون سرسلسله مبارزه با غیر انسانی‌ترین نگاه به جامعه بشریت و انسان در جهان هستیم.

جعفری با اشاره به ترویج بحث مدافع حرم به جبهه مقاومت اسلامی افزود: این استراتژی امام خمینی (ره) بود و امروز جنگ بشریت بر دو طیف اسلام ناب محمدی و اسلام آمریکایی است.

وی یادآور شد: نفوذ صهیونیسم و استکبار در چارچوب اسلام آمریکایی و تکفیری قرار می گیرد و در طرف دیگر آنهایی که دین دارند از جمله مسیحی ها، مسلمان‌ها، عرب و اعجم قرار می گیرند.

مسئول تخریب در نیروی زمینی سپاه با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری که فرمودند «اگر در سوریه و عراق با داعش نجنگیم باید در کرمانشاه با آنها بجنگیم»، گفت: این پایین‌ترین سطح جنگ است که ایشان برای درک مختلف افراد جامعه بیان کردند.

وی ادامه داد: استراتژی مقام معظم رهبری روشنگری و بیان ماهیت اصلی اسلام ناب محمدی است که هر کس به این موضوع بپردازد باید کمکش کرد.

جعفری با بیان اینکه ما نقطه هدف هستیم، ابراز داشت: علمای شیعه و سنی باید روی این استراتژی کار کنند تا بتوانیم این راه را تامین کنیم چراکه امروز ایدلوژی تولید می‌کنیم، عقلایی کردن تفکر نسبت به دین و با این سیاست باید حرکت کنیم.

وی با بیان اینکه همه ما برای امنیت منطقه و جهان در حال جنگ هستیم، افزود: این برنامه‌ریزی صهیونیستی است که منطقه را ناامن کند.

مسئول تخریب در نیروی زمینی سپاه با بیان اینکه امروز یک جریان دوقطبی به جامعه ما القا می‌شود، ابراز داشت: در درون کشور دو جناح روس‌گرای و غرب‌گرای به وجود آمده و اگر امروز روسیه و چین و کشورهای دیگر گرایشی به این محور پیدا کرده اند این ما نیستیم که به سمت آنها رفتیم بلکه آنها به سمت ما گرایش پیدا کرده‌اند ام متاسفانه عده‌ای واله و شیدای غرب می‌شوند و غرب‌گرایی از داخل شکل می گیرد.

وی خاطرنشان کرد: محور سیاسی در مقابل حرکت‌های صهیونیستی، استکباری و ظلم در ایران قرار دارد و ما باید قدر بدانیم و از آن استفاده کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات