خبرهای داغ:
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان همدان عنوان کرد
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان همدان در خصوص استفاده از شبگرد و نگهبان در پاساژها و خیابان ها گفت: مشکلات را با کلانتری های شهرستان در میان بگذارید؛ دغدغه همیشگی نیروی انتظامی سرقت از مغازه ها است.
کد خبر: ۸۷۷۵۷۷۱
|
۲۰ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سرهنگ پژمان قدیمی شامگاه چهارشنبه در اجلاس ماهانه اتاق اصناف همدان اظهار داشت: بین نیروی انتظامی و اصناف یک ارتباط تنگاتنگی از گذشته وجود داشته که در گذشته پررنگ بود ولی امروزه کمرنگ شده است.

وی گفت: واقعیت این است با توجه به حجم عظیم مسئولیت و مجموعه مشکلات امنیتی که در مرکز استان وجود دارد نیروی انتظامی قادر نیست که این بار سنگین را با توجه به سختی‌ها به تنهایی پیش ببرد و انتظار ما از اصناف و بازاریان و کسانی که توانایی مالی بالایی دارند در بخش انتظامی و کنترل جرم ما را حمایت کنند.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان همدان در خصوص استفاده از شبگرد و نگهبان در پاساژها و خیابان ها عنوان کرد: مشکلات را با کلانتری های شهرستان در میان بگذارید؛ دغدغه همیشگی نیروی انتظامی سرقت از مغازه ها است.

وی در رابطه با بحث امنیت مغازه ها افزود: آنقدر که بحث زیبایی و دکوراسیون و نورافشانی مغازه ها اهمیت دارد، امنیت مغازه نیز بسیار مهم است.

قدیمی بیان داشت: تعامل و همکاری بین اصناف و بازاریان و پلیس همچون گذشته با قدرت وجود داشته باشد تا شاهد امنیت در شهرمان باشیم.

در پایان این مراسم از سه تن از پارک‌بانان شهرداری، معاون امور اداری بانک ملی، رئیس نیروی انتظامی و رئیس کلانتری 13 همدان تجلیل به‌عمل آمد.

انتهای پیام/


ارسال نظرات