خبرهای داغ:
مسئول ستاد پشتیبانی جبهه مقاومت همدان عنوان کرد

هدف اصلی دشمن جلوگیری از نفوذ انقلاب اسلامی در جهان

مسئول ستاد پشتیبانی جبهه مقاومت همدان گفت: هدف اصلی دشمن از ناامن کردن خاورمیانه جلوگیری از نفوذ انقلاب اسلامی در جهان است.
کد خبر: ۸۷۷۴۹۷۶
|
۱۸ آبان ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، محمدرضا غلامی‌پاک امروز در گردهمایی بافت 110 کلاه برای مدافعین حرم در کانون اسلامی خواهران اظهار داشت: شکل‌گیری اولیه جبهه مقاومت اسلامی با تشکیل گروه‌هایی مانند گروه‌های جهاد اسلامی حماس و حزب الله لبنان و اکنون سایر گروه‌های جهادی آرام آرام کار خود را آغاز کرده‌اند.

وی گفت: در هشت سال دفاع مقدس که این جنگ بر ما تحمیل شد همه کشورهای همسایه ما با صدام در جنگ شرکت کردند و در اینجا فقط یک کشور بود که تا پایان جنگ همراه کشور ما بود و آن سوریه بود.

مسئول ستاد پشتیبانی جبهه مقاومت همدان عنوان کرد: سوریه به عنوان محور برای مقاومت اسلامی در نظر گرفته می شود بنابراین به این دلیل که سوریه در مرکز کشورهای غرب آسیا قرار گرفته و از نظر استراتژیک جزء استراتژیک‌ترین کشور منطقه است دشمن تصمیم می‌گیرد که این کشور را از میان بردارد.

وی بیان داشت: دشمنان می‌خواستند آن هلال شیعی که در منطقه غرب آسیا است تحقق نیابد و به دنبال آن شعار یهودی‌ها که از نیل تا فرات را باید بگیریم، بنابراین به هدف خود نرسیدند.

غلامی‌پاک افزود: دشمن نقشه‌ای را که برای نابودی منطقه کشیده بود در آن ناکام مانده است و امروز به دنبال این است که به شکلی از باتلاقی که در آن گیر کرده نجات دهد و به‌جای کمک رسانی انسان دوستانه، بمب و مهمات و موشک را در محموله‌های خود وارد سوریه و عراق می‌کند و تمام این به‌خاطر این است که خود را به عنوان کدخدای دنیا می‌داند و تمام سعی و تلاشش این است که جلوی نفوذ ایران را در منطقه بگیرد.

وی ادامه داد: هدف اصلی دشمن جلوگیری از نفوذ انقلاب اسلامی در جهان بوده و سعی و تلاش استکبار جهانی بر این است ناامن‌ترین منطقه دنیا خاورمیانه باشد و می بینیم که در ناامن ترین منطقه دنیا ایران اسلامی همانند نگین انگشتری در خاورمیانه می‌درخشد.

مسئول ستاد پشتیبانی جبهه مقاومت همدان با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری یادآور شد: اگر مردم از محور مقاومت پشتیبانی نکنند، محور مقاومت هیچ پشتیبانی نخواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: از آغاز تشکیل این ستاد در همدان بالغ بر یک میلیارد و 900 میلیون تومان کمک نقدی و بالغ بر 2 میلیارد تومان کمک های غیرنقدی مردم به جبهه مقاومت بوده است.

غلامی‌پاک اضافه کرد: ما مسلمانان هیچ حامی غیر از خداوند متعال نداریم و در هر کجای دنیا هر مسلمانی مورد هجمه قرار بگیرد ما خود را موظف می‌دانیم که از آن حمایت کنیم و امروز شاهد هستیم که در عرصه‌های مختلف با دشمنان اسلام در هر کجای دنیا با افتخار می‌جنگیم و هیچ ابایی نیز از گفتن آن نداریم.

وی ابراز امیدواری کرد: با این روالی که در پیش گرفته شده اگر آمریکای جنایتکار جنایت جدیدی را مرتکب نشود و نقشه جدیدی را طراحی نکند تا پایان سال سوریه به پیروزی دست یابد و کار داعش و تکفیری ها که با نام اسلام تیشه به ریشه اسلام می زنند یکسره می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات