خبرهای داغ:
معاون هماهنگ کننده قرارگاه حضرت زینب(س) سپاه پاسداران:
معاون هماهنگ کننده قرارگاه حضرت زینب(س) سپاه پاسداران حضور مدافعان حرم در نبرد را از روی اگاهی دانست و گفت : مدافعان حرم کاملا از شرایط سخت منطقه جنگی اطلاع داشتند و با فهم و شعور بالا این مسیر را انتخاب کردند.
کد خبر: ۸۷۷۴۴۲۷
|
۱۷ آبان ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار امامقلی  امروز در مراسم گلریزان کمک به جبهه مقاومت در جمع خانواده شهدای مدافع حرم و خیرین که در سالن انصار همدان برگزار شد، ضمن یاد و خاطره شهدای مدافع حرم اظهار داشت : خدمت به خانواده شهدا اگر از شهادت بیشتر نباشد کمتر نیست.

وی ابراز داشت : خانواده شهدا همه هستی خودرا در راه انقلاب، نظام و انقلاب فدا کرده‌اند و باید صاحب این انقلاب باشند که هستند و از وظایف انان است تا مسئولان را امر به معروف و نهی از منکر کنند.

معاون هماهنگ کننده قرارگاه حضرت زینب(س) سپاه پاسداران در خصوص اینکه چرا سوریه را به عنوان جبهه‌های مقاومت انتخاب کرده‌ایم، افزود: در رابطه با سوریه بسیار مطالب گفته شدهو شنیده ایم که چه لزومی دارد رزمندگان به سوریه بروند.

وی در پاسخ به این سوال اظهار داشت : دلایل و بحث‌های بسیاری را می توان برای این امر عنوان کرد، حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی) در دیدار اخیر خود با خانواده شهدا فرمودند که این یک نقشه صهیونیستی – امریکایی بود و اگر کسی حقایق منطقه را نداند و نفهمد که این از نقشه های سیاسی امریکا است در حقیقت فلسفه سیاست را درک نکرده است.

سردار امامقلی افزود: حضرت امام خامنه ای (مد ظله العالی ) در بیانات اخیر فرمودند که روایتی وجود دارد که عده ای از شهدا اجر دو شهید را دارند.

وی در ادامه با توضیح اینکه گروهی از مجاهدان در زمان ائمه و انبیاء بودند که اجر دو شهید را داشتند، افزود : بنابه فرموده مقام معظم رهبری شهدای مدافع حرم از این گروه هستند و اجر دو شهید را دارند و در روز قیامت که اولیاء خدا در پل صراط گیر هستند این شهدا از بالا پل پرواز می کنند و به بهشت می روند و اولیا و انبیای الهی به حال انان غبطه می خورند.

معاون هماهنگ کننده قرارگاه حضرت زینب(س) سپاه پاسداران با مخاطب قرار دادن اجتماعات لیبرالی و اصلاح طلبی که رفتن رزمندگان را جبهه مقاومت را مورد تمسخر قرار می دهند، گفت: حرف آنان خار و خاشاکی بیش نیست.

وی ابراز داشت : اگر آنان ارزش شهدا را می دانستند که با شرایط دفاعی رزمندگان در بسیار سخت در جبهه مقاومت ، تحمل دوری خانواده و فرزند وبا بودن مشکلات و تمسخرهای چگونه در جبهه های مقاومت جانفشانی می کنند شرمنده آنان می شدند.

سردار امامقلی در خصوص مدافعان حرم افزود: این مجاهدین کسانی بودند که داوطلبانه در نبرد حضور یافتند و اگر ما مطلع می‌شدیم که بدون رضایت خانواده چنین قصدی دارند به طور قطع انان را از منطقه برمی گرداندید چراکه حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی ) در نظر گرفتند که حضور رزمندگان باید به صورت داوطلبانه باشد.

وی حضور مدافعان حرم در نبرد را از روی اگاهی دانست و عنوان کرد : مدافعان حرم کاملا از شرایط سخت منطقه جنگی اطلاع داشتند و با فهم و شعور بالا این مسیر را انتخاب کردند.

* مدافعان حرم بهترین الگو هستند

معاون هماهنگ کننده قرارگاه حضرت زینب(س) سپاه پاسداران اضافه کرد: مدافعان حرم بهترین الگو هستند و وقتی زندگینامه، صحبت ها و خاطرات آنان را می‌خوانیم، می بینیم که آنان بی نظیر هستند.

وی با بیان اینکه شهدای مدافع حرم مجاهدان مهاجر هستند، گفت: شهدای مدافع حرم 2 هزار کیلومتر دورتر از وطن و در غربت و در بدترین شرایط دفاعی و جنگی حضور یافتند.

سردار امامقلی در ادامه با اشاره به جنگ تحمیلی ایران و عراق بیان داشت: در جنگ تحمیلی که صدام و کشورهای غربی به ویژه کشورهای اروپایی همانند فرانسه که خود را مهد تمدن و فرهنگ می دانستند به صدام کمک کردند وتجهیزات را در اختیار آنان قرار دادند و هم و غم آنها یک هدف منطقه ای به عنوان تجزیه ایران و یک هدف بزرگ به عنوان شکست و تجزیه انقلاب اسلامی داشتند و 8 سال به خاطر این هدف جنگیدند.

وی اضافه کرد: این انقلابی بود که صدای آن تا لبنان، سوریه، پاکستان و افغانستان و طرفداران شیعه رسیده بود و بعد از آن نیز دشمنان انقلاب آرام نگرفتند و شروع به توطئه کردند که فتنه 88 و فتنه های داخلی در زمان انتخابات از آن جمله بود که موفق نشدند.

معاون هماهنگ کننده قرارگاه حضرت زینب(س) سپاه پاسداران ادامه داد : آمریکا در عراق موفق نشد و 6 هزار میلیارد دلار هزینه کرد و بیش از 91 هزار نفر کشته و زخمی داد و 11 سال فرصت 6 ماهه آنها طول کشید.

وی افزود: با وجود اینکه امریکا تمام نیروهای مردمی عراق را علیه ما بسیج کرده بود اما همین مردم و رزمندگان امروز در جبهه‌های مقاومت در سوریه، لبنان و ... علیه آنها می جنگند و شهید می شوند.

سردار امامقلی با بیان اینکه بصیرت و آگاهی مردم عراق بالا رفته است،ادامه داد : در عراقی که به امام اهانت می کردند امروز در راه‌های جاده ای و مسیرشان عکس حضرت امام خمینی(ره) و امام خامنه ای(مدظله العالی) را نصب کرده اند و بیش از 10 برابر ما رزمندگان شجاع عراقی به کمک ما آمدند و در سوریه به شهادت رسیدند و زیر چتر رزمندگان ما هستند.

وی عنوان کرد : عراق در جنگ با داعش از خود قدرت دفاعی نداشت و ضعیف بود اما سردار قاسم سلیمانی در عراق به نبرد با دشمنان اسلام پرداخت و نیروها را هدایت کرد.

* هدف اصلی دشمن از جنگ‌های نیابتی در منطقه انقلاب اسلامی است

معاون هماهنگ کننده قرارگاه حضرت زینب(س) سپاه پاسداران با اشاره به رشادت‌ها و جان فشانی‌های شهدای مدافع حرم تصریح کرد: امروز می بینیم که رزمندگان بصره در سوریه از مدافعان حرم ایرانی الگوگیری می‌کنند و یاد گرفته اند که می توانند از خود دفاع کنند و این همان صدورانقلاب است که از اهداف انقلاب بود.

وی با بیان اینکه آمریکا دیگر ابر قدرت نیست و ذلیل شده است، گفت: امروز دشمنان نیز به همیشه در صحنه بودن ملت ایران اذعان دارند.

سردار امامقلی تصریح کرد: آمریکا در جنگ های پی در پی در لبنان، سوریه و عراق نتوانست اقدامی انجام دهد و کاری از پیش ببرد و جمهوری اسلامی و تفکر حضرت امام خمینی (ره) آنها را ذلیل کرد و امریکا را شیطان بزرگ و اسرائیل را جرثومه فساد که باید از صحنه روزگار محو شوند عنوان کرد و آنان را بیچاره کرد.

وی با اشاره به جنگ‌های آمریکا درمنطقه اظهار داشت : دلیل آنها فقط مقابله با ایران بود چرا که ایران را دشمن اصلی خود می‌دانند و خواهند دانست و در آینده نیز مبارزه خواهند کرد.

معاون هماهنگ کننده قرارگاه حضرت زینب(س) سپاه پاسداران با بیان اینکه در این راستا دشمنان توطئه ها کرده‌اند اما موفق نشده‌اند، گفت: در عراق نیز موفق نشدند و در سوریه به عنوان قلب و بازوان ما گفتند اگر سوریه را بگیریم هم حزب الله و هم حماس تسلیم ما می شوند و تا قیامت اسرائیل در امنیت به سر می برد.

وی در ادامه با اشاره به جنگ سوریه گفت : سوریه یک کشور قدیمی و دارای تمدن است و تمام فرهنگ دنیا در آنجا بوده و این کشور در اطراف به فلسطین، عراق، اردن و لبنان تاثیرگذار بوده است.

سردار امامقلی افزود : هدف اصلی از این جنگ انقلاب اسلامی بوده و قبل از جنگ عنوان کرده بودند که اگر سوریه و عراق را نتوانیم بگیریم مقابله با ایران سخت می شود.

وی با بیان اینکه اگر سعودی ها پایتخت خود را در عراق تاسیس می کردند معلوم نبود چه اتفاقی خواهد افتاد، ادامه داد: دشمنان وقتی نتوانستند با صدام حریف ما شوند داعش را به وجود آوردند که داعش صد برابر از صدام و صهیونیست بدتر بودند.

* شهید «همدانی» در اطاعت‌پذیری و اخلاص بی نظیر بود

معاون هماهنگ کننده قرارگاه حضرت زینب(س) سپاه پاسداران با اشاره به بیان مقام معظم رهبری که فرمودند «اگر مدافعان حرم مبارزه نمی کردند باید در کرمانشاه و همدان می جنگیدیم»، گفت: مدافعان حرم جان خود را برای دفاع از کشور، ملت، دین و انقلاب اسلامی فدا کردند و مرزهای ما را دورتر بردند.

وی با اشاره به رشادت های مجاهدین فاطمیون ، حیدریون و زینبیون افزود : این مجاهدان از مرزهای عقیدتی ما دفاع می کنند و آگاهانه برای حفظ اسلام می جنگند و امنیت رابرای ما به ارمغان می آوردند.

سردار امامقلی در بخشی از سخنان خود ضمن تشکرو قدردانی از خانواده های شهدا یادآور شد : شهدا برای ما امنیت را به ارمغان آوردند و از ارزش‌های اسلامی دفاع کردند.

وی با اشاره به اینکه مدافعان حرم در مقابل داعش، استکبار و شیطان ها ایستاده اند، خاطرنشان کرد: این عزیزان با قیام خود در منطقه دیگر در واقع از مرزهای خود دفاع کرده اند و اگر آنان نبودند امروز باید در کل شهرها و شهرهای مذهبی خود با داعش و دشمنان می جنگیدیم.

معاون هماهنگ کننده قرارگاه حضرت زینب(س) سپاه پاسداران ضمن گرامیداشت یاد وخاطره شهید «همدانی» اظهار داشت: بنده بیش از 30سال در خدمت ایشان بودم و این شهید بزرگوار در ساده زیستی ، اخلاص،احترام به کوچکتر، اطاعت پذیری و مردم‌داری بی نظیر بود.

وی از عزیمت خانواده های شهدای سوریه به همدان طی ماه های آینده خبر داد و اظهار داشت : ما هر هفته 40 نفر از خانواده های شهدای سوریه را به ایران وبه شهرهای مشهد و قم وشهرهای بزرگ می بریم و به خاطر شهید «همدانی » ماه های آینده به همدان خواهیم آورد البته آنها در سفرهای قبلی اظهار داشتند که ما قبلا تصورمان این بود که امریکا ابر قدرت است ولی وقتی به ایران آمدیم فهمیدم که ابرقدرت ایران است.

سردار امامقلی در پایان با اشاره به حرکت عظیم اربعین حسینی یادآور شد: مردم عراق همان هایی که در سال های اخیر حتی جرات سینه زنی برای امام حسین (ع) را نداشتند برای تشکر از رزمندگان ایرانی که امنیت را برای انها به ارمغان اوردند و ارزش‌های اسلامی انها دفاع کردند، از زائران ایرانی استقبال گرمی خواهند داشت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات