خبرهای داغ:
فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان عنوان کرد

مبارزه با استکبار جهانی و آمریکا از اهداف مقدس جمهوری اسلامی

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: مبارزه با استکبار جهانی و آمریکا یکی از اهداف مقدس جمهوری اسلامی است.
کد خبر: ۸۷۷۵۵۶۶
|
۱۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۸

سردار غلامعلی ابوحمزه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در اسدآباد با اشاره به جنایت‌های گسترده آمریکا و استکبار جهانی علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی اظهار داشت: آمریکا از 28 مرداد 1332 جنایت‌های گستردهای علیه مردم ایران داشته است.

وی افزود: یکی از این جنایت‌ها تبدیل سفارت خود به لانه جاسوسی در سال 58 بود که در آنجا برنامه‌ریزی‌های گسترده برای از بین بردن انقلاب اسلامی انجام می‌دادند و نقشه‌های شوم آن با هوشیاری و بصیرت دانشجویان و دانش‌آموزان نقش بر آب شد.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه مبارزه با استکبار جهانی و آمریکا یکی از اهداف مقدس جمهوری اسلامی است، گفت: از شاخصه‌های استکبار و مستکبران حق ناپذیری، فریب‌کاری و جنگ‌افروزی است.

وی ادامه داد: آمریکا معتقد است با پیدایش جمهوری اسلامی ایران منافع او در جهان به خطر افتاده و زمینه فروپاشی آمریکا شده است.

ابوحمزه در ادامه با اشاره به جمله معروف امام خمینی(ره) در مورد آمریکا گفت: اگر در تمام شهرهای آمریکا مسجد ساخته شود و از گلدسته‌های آن شعار «الله اکبر» سر داده شود مرگ بر آمریکا تمام نمی‌شود چراکه آمریکا شیطان بزرگ است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات