خبرهای داغ:
امام جمعه ملایر با بیان اینکه شعار و تفکر «مرگ بر آمریکا» در کشور حاکم است، گفت: عده‌ای نیز می‌خواهند آمریکا و این سران کفر را خوب جلوه دهند و جبهه‌گیری می‌کنند.
کد خبر: ۸۷۷۷۳۴۰
|
۲۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، حجت‌الاسلام محمدباقر برقراری در جمع فرماندهان و کارکنان بسیجی شهرستان ملایر با اشاره به نیروهای انقلابی و ارزشی بیان داشت: این گروه کسانی هستند که در میادین سخت سینه سپر می‌کنند و از حریم نظام اسلامی و ارزش‌ها و مرزها دفاع می‌کنند همانطور که در دفاع مقدس نشان دادند و برای امر به معروف و نهی از منکر، دفاع از حریم آل الله و دفاع از نوامیس مردم سینه سپر کردند.

وی با بیان اینکه نیروهای ارزشی حقیقتا کوثر انقلاب هستند چراکه وجودشان پرخیر برکت است، افزود: راهیان نور و اردوهای هجرت و جهادی در مناطق محروم نیز نمونه‌ای از کار نیروهای ارزشی است.

امام جمعه ملایر گفت: مومن و نیروهای ارزشی هر جا صحنه خالی باشد پای کار هستند و این یکی از برکات نیروهای ولایی است که کار زمین نمی‌ماند و از کار شانه خالی می‌کنند.

وی ادامه داد: امروز شاهد هستیم که دست‌هایی در کار است تا رنگ و بوی استکبارستیزی را کم رنگ کند و این خطر بزرگی است و خطرش این است که دین انسان را تهدید می‌کند.

برقراری با بیان اینکه اگر استکبارستیزی در کشور کم‌رنگ شود دین و دینداری نیز کم‌رنگ است، گفت: شرط دینداری «نه» گفتن به غیر از خداست و غیر خدا نیز شیطان است و به فرموده امام راحل آمریکا شیطان بزرگ است.

وی یادآور شد: اگر در دین «لا» نباشد دین مساوی با سکولار است دین یعنی محبت به خدا و اولیایی الهی و عداوت با دشمنان الهی؛ دین یعنی تبری و تولی و این دو با هم هستند.

امام جمعه ملایر با اشاره به سخنی از امام حسین(ع) فرمودند «هرگز شخصى مانند من، با مردى همانند یزید بیعت نخواهند کرد»، گفت: این جمله سیدالشهدا(ع) نشان می‌دهد این مبارزه به کربلا ختم نمی‌شود بلکه یک نسخه نجات‌بخش برای موحدین تا روز قیامت است و باید جدی بگیریم.

وی با بیان اینکه ذات باطنی دشمن تغییر نمی‌کند، افزود: هرچه پیش‌تر می‌رویم می‌بینیم که کار دشمن تمامی ندارد و دشمنی آنها تمام شدنی نیست.

برقراری با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری که فرمودند «آمریکا شیطان اکبر است»، ابراز داشت: استکبار از روش‌های مختلف به دنبال ضربه زدن به انقلاب بوده و این حقیقت استکبار است.

* محور و اساسنامه نظام اسلامی رهبری است

وی با اشاره به بحث نفوذ عنوان کرد: نفوذ فقط مخصوص دولتی‌ها نیست، دشمن به دنبال نفوذ در عرصه کلان کشوراست و در مساجد، مدارس، حوزه‌ها، دفاتر مراجع و... نفوذ می‌کنند.

امام جمعه ملایر گفت: به ندرت در مساجد تکبیرها را حذف می‌کنند و سپس دعای نابودی جبهه طاغوت را حذف می‌کنند و همین‌گونه پیش می‌روند تا به هدف خود دست یابند بنابراین نباید اجازه دهیم دشمنان مرحله به مرحله پیش بروند و همه باورها و اعتقادات ما را بگیرند.

وی با بیان اینکه همه باید در این مهم ورود داشته باشیم و تذکر دهیم، بیان کرد: تذکر باید با محبت و دوستانه باشد و جبهه‌گیری نکنیم، شعارهای استکبارستیزی نوشته شده و در مساجد نصب شود چراکه ما نتیجه این شعارها از قبیل «مرگ بر صدام»، «مرگ بر شوروی» و «نه شرقی؛ نه غربی» و... را دیده‌ایم.

برقراری با بیان اینکه شعار و تفکر «مرگ بر آمریکا» در کشور حاکم است، گفت: عده‌ای نیز می‌خواهند آمریکا و این سران کفر را خوب جلوه دهند و جبهه‌گیری می‌کنند.

وی ادامه داد: عده‌ای نیز در کشور به دنبال این هستند که کلمه امام را برای مقام معظم رهبری به‌کار نبریم، در حالی که دشمن نیز به عظمت امام خامنه‌ای اذعان دارد و ما باید این را فرهنگ‌سازی کنیم چراکه بار فرهنگی بزرگی به همراه دارد.

امام جمعه ملایر با بیان اینکه عده‌ای از این آقایان اصلاً اعتقادی به ولایت فقیه ندارند، ادامه داد: محور و اساسنامه نظام اسلامی ما رهبری است و بر اساس آن باید پیش برویم.

وی با بیان اینکه این عده نامه می‌دهند که مواضع استکبارستیزی امام (ره) از صدا و سیما پخش نشود، عنون کرد: این همه قربان و صدقه استکبار می‌روند در حالی که این استکبار یک گردو هم در دستشان نگذاشته است و حتی گفتند بعد از برجام نیز ایران را تحریم کرده‌ایم و می‌گویند برجام زمینه‌سازی خوبی کرد برای حمله به ایران، این آقایان باید بدانند آنان تا منافع خودشان اقتضا نکند قراردادی را امضا نمی‌کنند.

برقراری با اشاره به قضیه کاپیتولاسیون که از ما حق توحش می گرفتند، بیان داشت: باید واقعیت‌ها را گفت تا نسل جوان دشمن را بشناسد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات