خبرهای داغ:
فرمانده بسیج ادارات سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان عنوان کرد

انتشار فرهنگ شهدا لازمه رشد ایثار و شهادت در جامعه

فرمانده بسیج ادارات سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان عنون کرد: انتشار فرهنگ شهدا امروز لازمه رشد و ماندن درجه ایثار و شهادت در جامعه و بدنه اجرایی استان خواهد شد.
کد خبر: ۸۷۷۶۳۰۲
|
۲۲ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۵

سرهنگ احد امیری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: دومین جلسه هماهنگی و بررسی چگونگی برگزاری یادواره شهدای کارمند در استانداری با حضور معاون توسعه و عمران استانداری و مسئول تعلیم و تربیت حوزه شهید مقصودی برگزار شد.

وی افزود: این جلسه با محوریت بررسی طرح پیشنهادی بسیج ادارات استان در خصوص نحوه اجرای یادواره با شکوه شهدای کارمند برگزار شد.

فرمانده بسیج ادارات سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان عنون کرد: انتشار فرهنگ شهدا امروز لازمه رشد و ماندن درجه ایثار و شهادت در بدنه اجرایی استان خواهد شد.

وی ادامه داد: ارائه الگوهای بی‌دلیل و دست‌یافتنی به همه هم نوعان در حوزه اجرایی به نحو شایسته، باعث تذکر به افراد خواهد شد و تأمل کارمندان در سیره شهدا را به دنبال خواهد داشت.

امیری با تأکید بر برگزاری یادواره‌های شهدا ابراز داشت: جامعه امروز نیازمند فرهنگ ایثار و شهادت است و برگزار یادواره شهدا فرصت بسیار شایسته‌ای را فراهم می‌آورد تا از ظرفیت خانواده‌های شهدا حداکثر بهره‌مندی را داشته باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار