فرمانده حوزه مقاومت بسیج قائم آل محمد (ص) بخش بالاجام خبر داد

استقبال و پذیرایی از 1500 زائر و عزادار افغانستانی در تربت جام

فرمانده حوزه قائم آل محمد(ص) بخش بالاجام شهرستان تربت جام گفت: در راستای پاسداشت از احیا کنندگان شعائر اسلامی بویژه زائرین آیین پیاده روی اربعین حسینی از 1500 عزادار تشیع و تسنن کشور افغانستان که عازم کشور عراق بودند استقبال و پذیرایی شد.
کد خبر: ۸۷۷۴۰۳۳
|
۱۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۲
سروان پاسدار جواد آزادی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی، اظهار داشت: 1500 عاشق دلسوخته و عزادار افغانستانی پس از ورود به خاک ایران « پایانه مرزی دوغارون»  در مسیر عبور از آخرین حوزه استحفاظی شهرستان تربت جام ایستگاه ایست و بارزسی شهید عزتی کاریزنو به همت بسیجیان منطقه مورد استقبال و پذیرایی قرار گرفتند.

وی تصریح کرد: به یُمن و برکت حضور زائران افغانستانی بسیجیان به صورت افتخاری با عنوان خادم الحسین(ع) ضمن استقبال گرم از آنان از سایر عابران و مسافران نیز پذیرایی کردند و ایستگاه صلواتی از صبح تا عصر جهت خدمت رسانی دایر بود.

 در خور ذکر است؛کاروان 1500نفری تشیع و تسنن ازکشور افغانستان در قالب هیئت مجمع الذاکرین منتظران مهدی(عج) برای عزیمت به کشور عراق و شرکت در مراسم اربعین حسینی از نقطه صفر مرزی وارد ایران شدند.

گفتنی است؛ ایستگاه صلواتی جهت پذیرایی از زائران اربعین حسینی کشور افغانستان به همت حوزه بسیج قائم آل محمد(ص)،پایگاه مقاومت شهید قره گلاری ،روحانی و اهالی روستای کاریزنو بالا جام بر پا شد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها