خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهر اصفهان:

استفساریه مجلس برای تعیین وظایف شورای نگهبان اقدامی غیرانقلابی است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهر اصفهان گفت: وظیفه شورای نگهبان در مراحل مختلف انتخابات در سیاست‌های ابلاغی تعیین شده اما اقدام مجلس مبنی بر صدور استفساریه برای تعیین وظایف شورای نگهبان، اقدامی غیرانقلابی به شمار می‌رود.
کد خبر: ۸۷۷۳۲۸۹
|
۱۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت‌الاسلام علی رمضانی بعدازظهر امروز در جمع بسیجیان ناحیه امام صادق(ع) با اشاره به حوادث تاریخی مبنی بر نفوذ دشمن اظهار داشت: در زمان امام حسن(ع) تعدادی از نیروهای معاویه با نفوذ در یاران امام حسن(ع) اینگونه شایعه کردند که امام حسن(ع) با معاویه صلح کرده و بدین گونه یاران آن حضرت را از ایشان جدا کرده و امام مجبور به صلح شدند.

وی افزود: تاریخ نشان داده که دشمن به اسم اسلام و مقدسات دینی در دل جامعه نفوذ می‌کند برای مثال «ابن زیاد» به اسم امام حسین(ع) و در لباس ایشان وارد شهر کوفه شد و عده‌ای را با تهدید دور خود جمع کرد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه مقاومت بسیج امام صادق(ع) بیان کرد: همان کسانی که برای امام حسین(ع) نامه نوشتند و از ایشان دعوت کردند به کوفه بیاید، در کربلا در مقابل امام(ع) ایستادند و ایشان را تنها گذاشتند.

وی با بیان اینکه تاریخ بهترین معلم برای ما است، گفت: ملت ایران با لبیک به امام راحل و حرکت پشت سر مقام معظم رهبری نشان داده‌اند که اجازه نمی‌دهند که تاریخ تلخی که در مورد امام حسین(ع) رخ داد، دوباره تکرار شود.

حجت‌الاسلام رمضانی با بیان اینکه ملت ایران باید بدانند در چه شرایطی اقدام انقلابی داشته باشد، گفت: چندین سال است که رهبر معظم انقلاب بر موضوع اقتصاد مقاومتی تأکید دارند، همه باید بدانند که فعال‌سازی ظرفیت‌های عظیم انسانی و طبیعی با مدیریت صحیح می‌تواند اقتصاد مقاومتی را تحقق بخشد.

وی با بیان اینکه باید استفاده از تولیدات داخلی به فرهنگ جامعه تبدیل شود، تصریح کرد: البته مردم گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب هستند و از کالاهای داخلی استفاده می‌کنند اما شاهد هستیم که برخی از مسئولان در حالی‌که تأسیسات پالایشگاهی در داخل کشور تولید می‌شود، این تأسیسات را از خارج کشور خریداری می‌کنند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه مقاومت بسیج امام صادق(ع) با اشاره به اقدامات غیرانقلابی برخی از افراد در داخل کشور گفت: چندی پیش مطرح شد که کشورهایی همچون آلمان و ژاپن با کنار گذاشتن توان نظامی خود، اقتصادی پیشرفته دارند در صورتی که حقیقت غیر از این است.

وی با اشاره به مذاکرات هسته‌ای ایران و 5 + 1 بیان کرد: به نظر بسیاری از کارشناسان، این مذاکرات زمینه نفوذ دشمن را فراهم کرد، از سوی دیگر وزیر امور خارجه آمریکا صریحاً مطرح کرده که پس از برجام، دوباره ایران را تحریم کرده‌ایم.

حجت‌الاسلام رمضانی با اشاره به ابلاغ سیاست‌های کلی انتخابات توسط رهبر معظم انقلاب تصریح کرد: وظیفه شورای نگهبان در مراحل مختلف انتخابات در سیاست‌های ابلاغی تعیین شده اما اقدام مجلس مبنی بر صدور استفساریه برای تعیین وظایف شورای نگهبان، اقدامی غیر انقلابی به شمار می‌رود.

ارسال نظرات