خبرهای داغ:
رزمایش الی بیت المقدس در اردستان برگزار شد

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اردستان

سرهنگ حسن فخرل روز جمعه در محل اردوگاه قدس اردستان افزود: این رزمایش با استعداد 500 نفر از بسیجیان در قالب 3 گردان از شهرهای اردستان، زواره و مهاباد و دهستان برزاوند به مدت 48 ساعت در تاریخ 13 و 14 آبان ماه در محل اردوگاه قدس در 5 کیلومتری جنوب اردستان برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۷۲۷۵۶
|
۱۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردستان،سرهنگ حسین فخرل در اردوگاه قدس اردستان افزود: این رزمایش با استعداد 500 نفر از بسیجیان در قالب 3 گردان از شهرهایاردستان، زواره و مهاباد و دهستان برزاوند به مدت 48 ساعت در تاریخ 13 و 14 آبان ماه در محل اردوگاه قدس در 5 کیلومتری جنوباردستانبرگزار شد.
وی با اشاره به اجرای برنامه های رزمی، فرهنگی و آموزشی خاطر نشان کرد: در این عملیات برنامه های آفندی - پدافندی و باز پس گیری مواضع به خوبی اجرا و هدف های پیش بینی شده محقق شد.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیجاردستانگفت: اجرای رزم شبانه، ستاره شناسی و اجرای عملیات انفجاری از برنامه های این رزمایش بود.
سرهنگ فخرل هدف از اجرای این رزمایش را حفظ امنیت کشور و آمادگی رزمی نیروهای بسیجی و بالابردن توان رزمی نیروها دانست و افزود: نیرو های شرکت کننده از روحیه بالا و آمادگی کافی برخوردار هستند.
وی با اشاره به این که امنیت عمومی منطقه از جمله مسائل بسیارمهم و ضروری است تصریح کرد: حضور قدرتمند بسیجیان در صحنه، نقطه امید مردم شهرستان و باعث روحیه نشاط و امیدواری در سطح جامعه خواهد بود.

ارسال نظرات